|
|

Plats: Helsingborg | Postnummer börjande på: 4, samt 50-54 och 58-62. Vi behöver fler regionsansvariga, så om några fler brinner för detta och har tid att engagera sig lite så är det bara att höra av sig till mig. CROCS är sedan 2001 indelat i olika regioner. Sverige består nu av Stockholm, Norr, Väst-Öst och Söder. Det är våra postnummer som utgör gränserna. Avsikten med fördelning är att vi ska få mer kontakt med varandra och därmed fler mötesplatser. Samtidigt hoppas vi det ska inspirera till att anordna enkla regionala träffar samt i organiserad form besöka andra träffar. I varje region skall det finnas en Regionsansvarig som i samråd med regionens medlemmar kollar vilka aktiviteter som kan vara intressanta. Detta meddelas sedan enkelt inom regionen och ut till övriga medlemmar och entusiaster via vår hemsida.
Vi har nu regionsansvariga för väst, Christer Wahlberg, medl 163 Håkan Carlsson, medl 50 Håkan Andersson, medl 230 Stig Andersson, medl 131 För att kontakta väst, maila vast@crocs.nu
(Avdelningar postnummer.jpg)
Bifogad fil ----------------
Avdelningar postnummer.jpg (35KB - 101 nerladdningar)
|
|
|
|
Regular
  Plats: Kungsbacka | Hej alla i väst-öst Jag är intresserad av att få liv i Crocs igen, tyvärr har jag inte tid och kunskap att driva det själv, men är det ngn eller några fler som vill hjälpa till så är jag med Stig i Kungsbacka |
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kom igen nu alla iVäst-Öst, var är ni? Svara på StigA's upprop nu!! Han är väl inte ensam!?
//Danne
CROCS, Region STHLM |
|
|
|

Plats: Förslöv // status: kör |
Vi kanske får dela upp väst - öst mellan Skåne och Stockholm.
Thomas
Region syd |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kanske är en vettig tanke, jag tycker även att man skall utvidga Stockholm lite åsso.
Det måste väl finns nån som kan dra ihop en garage träff eller någon kaffe runda, varför inte bara träffas på nåt fik.  |
|
|
|
Regular
  Plats: Kungsbacka | Goda nyheter.
Jag, Håkan Andersson och Christer Wahlberg kommer att träffas nästa vecka för att se vad vi kan göra för att komma igång i väst.
Ngn mer intresserad?
Ni som är igång t.ex. syd får gärna hjälpa oss med förslag till lokal verksamhet.
Hälsningar
Stig Andersson |
|
|