|
|
Member
Plats: Köping | Är det någon som tänker åka på Automobil Classic Cars i Rosersberg den 30/8? |
|
|
|
 Regular
   Plats: Norrtälje | Det är träffen som är inriktad på dom värsta sportbilarna. Helt i min smak.
Jag kommer om vädret tillåter.
T |
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Vi hade tänkt att föranmäla klubben o komma med tältet och några objekt, men det finns ju för f_n ingenstans man kan få mer information(se även tråd u Stockholregionen). Jag har även skrivit till :red@automobil.se men inte fått svar på hur man föranmäler sig...
Thomas; Vet du det?
//Danne C |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | När jag kollade just nu på
http://www.automobil.se/zino.aspx?articleID=18881
så kom följande upp:
MÅSTE JAG ANMÄLA MIG?
Nej, det är inget krav. Men det underlättar för alla parter om du vill anmäla dig och din utställningsbil.
Klubbar som vill anlända / ställa ut samfällt bör anmäla sig.
HUR ANMÄLER JAG MIG OCH MIN BIL?
Genom att e-posta till info@svenska-slottsmassor.se eller ringa 0490-25 84 90.
KAN JAG TA MED MIG HELA BILKLUBBEN?
Självklart – ju fler som ansluter desto roligare. Men vi är extra tacksamma om ni föranmäler klubbens deltagande så att vi kan förbereda.
Vi erbjuder även gratis konferenslokaler i slottet om ni vill förlägga ett klubbmöte till Automobil Classic Cars.
|
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Just det! Fick just svar från Eric Lund, Chefredaktör på automobil...
//Danne C |
|
|