| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: hellre en rövare i poolen än en polare i röven.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Då var det till slut dags för den utlovade garage träffen. Lördagen den 10 maj från kl:10:00 Maskinistgatan Påarp/Helsingborg För mer info ring 0705902475. Thomas | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Bra initiativ Thomas ![]() | ||
| |||
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Kanon Thomas! | ||
| |||
Peter #262 Peter Warringer/Syd ![]() |
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Laholm | Låter trevligt Thomas. Då kan jag ju äntligen hämta fördelaren som legat ett tag. Ser fram imot lite ny inspiration. Mvh Peter | ||
| |||
262027 #201 Lars Jonasson/Syd ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 99 ![]() ![]() ![]() Plats: v vram tollarp | Trevligt med en ny träff,jag kommer också och någon mer,bara att ta fram gps Redigerat av 262027 2008-04-27 09:29 | ||
| |||
Hedins #261 Per & Henning Hedin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 225 ![]() ![]() ![]() Plats: Söder om Malmö | Låter trevligt! Jag kommer /PER | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2008-04-24 12:48 Bra initiativ Thomas ![]() Instämmer med Jonas: Hoppas ni blir många och får trevligt! Vi var 15 st hos AK150. //Danne C ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Glöm inte bort garage träff på lördag. Thomas | ||
| |||
Peter #262 Peter Warringer/Syd ![]() |
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Laholm | Jodå jag dyker upp strax efter kl 10. Tar med mig fikabröd o kompisen Kenth. Vi ses. /Peter | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Hej Jag kommer efter 10. Tar med en byggsugen kompis. mvh Pär | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Kul, adressen är Maskinistgatan 12.Påarp Thomas | ||
| |||
mats![]() |
| ||
Kommer också Förväntar mig en åktur dock bara en liten, måste vara hemma kl 14.00 Har även med mig en voltmeter och 2 gummi packningar mm till Lars i tollarp | |||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Du ska få en liten åktur men jag tror att jag flyttar garage träffen ca. 400 meter hem till mitt riktiga garage så ni får ställa om Era gps till Jordgubbsgatan istället när ni kommer in på jordgubbsgatan så tar ni andra gatan till vänster då är ni på hallongatan 11, grönt hus med dubbelgarage. (jag flyttade hem bilen i veckan ) Hittar ni inte så ring 0705902475. Thomas | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Tack för ett trevligt besök i garaget! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Väntar med spänning på lite bilder, blev ni många? | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Vi blev ett 20 tal, men tyvärr så blev det bara min bil, men jag hoppas att den gav lite inspiration till er som var där. Bilder glömde jag själv att ta så det får någon annan lägga in.' Till er som undrar hur det gick på Sfro 2 i måndags så gick det bra så nu väntar man bara på alla papper som ska skickas runt så man kan åka till SBP. Thomas | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | GRATTIS! lycka till med SV. bilp. ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |