| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Drake the snake tror att han är en orm, bara för han åker runt som ett torrt skinn - (Inlagt av: Patteponken) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Några Crocs träffar / möten in planerade till sommaren? | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Varför inte en gemensam resa till fabriken i Polen där Kirkham/Hawk knackar karosser? | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Tänkte tanken igår Drake!! Telepati? Bara det att jag har inte adressen. Ngn som har? Har en stor artikel i COBRA-magazine, men där skyltar de inte med adressen. Hawk är väl rädda att man åker dit och köper en direkt. Polen är ju STORT, inget man åker o letar efter precis. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Gerry Hawkridge som äger Hawk Cars är en trevlig person. Man kan ju alltid börja med att fråga honom om det går att ordna ett studiebesök. Annars så har Kirkham flyttat mycket av tillverkningen från Polen till USA p.g.a. den låga $$$-kursen. Numera är det bara chassin och karosser som tillverkas i Polen. Hawk Cars är annars värt ett besök fast det är svårt att hitta även med GPS. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Själv så planerar jag att ta en förarkurs i en Radical. Jag tycker att jag kan behöva förkovra mig lite vad gäller körförmågan. Jag har tittat på en kurs på Mantorp Park. http://www.motorevents.com/motorevents/racing.asp?avd=Racing-School Någon mer som är intresserad? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jag föreslår att vi tar och diskuterar det över en bira imorgon, Jonas o Drake(& H-O, kommer du?) //Danne | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Japp låter bra, några bira skulle kännas kanon, ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Yes, bira! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | För alla som undrar så ska Regionkommitén i Stockholm ha ett planeringsmöte för våren och sommarens cobra-begivenheter i regionen... Detta under lätt påverkan av alkoholhaltiga och berusande drycker, för att säkerställa bästa möjliga fantasifulla förslag! ![]() ![]() ![]() //Danne C Redigerat av dan.carlsson 2008-03-12 16:03 | ||
| |||
a_annell![]() |
| ||
Ok när ska ni träffas, är man välkommen? | |||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jonas H - 2008-03-12 12:45 Japp låter bra, några bira skulle kännas kanon, ![]() Jag har alla nummer, om det är något speciellt du vill läsa så kan jag scanna in det som pdf-fil och maila till dig! | ||
| |||
AK150![]() |
| ||
a_annell - 2008-03-22 18:26 Ok när ska ni träffas, är man välkommen? Jag kanske också skulle vara intresserad (om jag visste när och om jag var välkommen)... | |||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |