| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: den som väntar på något gott, blir sällan fet.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 2 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Besiktnings relaterat | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Toppen, dissade han dina bakljus? | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Jonas H - 2018-09-08 18:36 Toppen, dissade han dina bakljus? Nä, det var tur att jag hade dem på sa han, helröda bakljus gillas inte. Sen bad han mig starta den för att han vill höra att den inte lät för mycket, och jag hade inte satt i insatserna, men han tyckte det var OK ändå ![]() Redigerat av LS7 2018-09-11 13:18 | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Vad är speciellt med dina bakljus? | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | H-O Blom - 2018-09-12 09:01 Vad är speciellt med dina bakljus? Precis det jag skrev ovan, de är helröda utan orange blinkers ![]() ![]() Redigerat av LS7 2018-09-13 08:17 | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Njut nu av din fina Cobra med fina LS3:an, och gör inget dumt. | ||
| |||
EYY426 #125 Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Japp Då är även min besiktningsbefriad ![]() ![]() ![]() Besiktningsmannen från OPUS Uppsala nämnde att direktiven hittills varit att inte bry sig så mycket om däck, fälgar, motor mm. Han nämnde även att transportstyrelsen nu fått kalla fötter och att det troligtvis skulle bli högre krav framöver. Vad det skulle betyda för redan godkända bilar frågade jag inte om. Ville bara få det överstökat så fort som möjligt. Ni som planerar att registrera om era bilar kanske ska fixa det så fort som möjligt. Redigerat av EYY426 2018-10-17 13:27 | ||
| |||
Frisk #401 Ronny Frisk ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 74 ![]() ![]() Plats: Gislaved, | Registreringsbesiktigat förra veckan och nu kom regbeviset. T12BF är med så inte så dumt 😄 (B128C047-7608-455F-A60B-8551A9E31B22.png) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
Frisk #401 Ronny Frisk ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 74 ![]() ![]() Plats: Gislaved, | Ett förtydligande. Jag måste besiktiga inom 3 år för att den skall bli besiktningsbefriad. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Nu dröjer det lääääänge innan det är dax för besiktning! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 2 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |