| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: den som väntar på något gott, blir sällan fet.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Sportvagnsträff Halmstad 22/7. Sista anmälningsdag 9/7. Just nu är vi 6-7st från Väst som är anmälda och åker gemensamt ner ![]() http://www.halmstadsportscarevent.se/ //Goofy | ||
| |||
#481 Ola Ola Dahlström ![]() |
| ||
Member Inlägg: 44 ![]() Plats: Kävlinge | Kommer eventuellt | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | https://vimeo.com/176748745 Kul om du kommer Ola😎 Tryck på länken ovan för en liten filmsnutt från förra Årets träff, kanonkul så häng på i år. Redigerat av Goofy 2017-07-07 10:52 | ||
| |||
Eightball #402 Ingvar Hedin ![]() |
| ||
Member Inlägg: 19 Plats: Sätila | Har också anmält mig nu trots viss risk för dubbelbokning... //8ball | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Crocs väst samlas Lördag 07:15 Vid OKQ8 Kållered utanför Göteborg.(hoppas på uppehållsväder, ser lovande ut) Sedan åker vi mot Halmstad och fångar upp några till på vägen ner. Vi är 5-6 st som det ser ut nu. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Lite bilder från en välorganiserad och lyckad träff med kanonväder. Vi blev 5st från CROCS Väst ![]() ![]() (IMG_1604a.jpg) (IMG_1640a.jpg) (IMG_1642a.jpg) (IMG_1643a.jpg) (IMG_1644a.jpg) (IMG_1646a.jpg) (IMG_1648a.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag var på Thulinträffen i Landskrona, en trevlig träff! (2017-07-22 13.17.47r.png) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Godkänd frånvaro ![]() ![]() | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Thulinträffen i Landskrona, det var första gången jag besökte detta fast jag bara har 20 minuter dit! En mycket trevlig träff med stor bredd på bilar och publik! Jag kom dit ganska sent, vid 13-tiden, men det var inga problem att komma in. Det som jag tror Halmstad missar mycket på, ja jag har inte varit där någon gång, men jag tror att det att man måste boka oh anmäla sig långt i förväg är inte bra. Jag skulle lätt kunna sätta mig i Cobran och dra till Halmstad, men att binda upp sig långt i förväg när man inte vet hur väder och vind ser ut passar inte mig. Thulinträffen var mycket bra och trevlig, men jag hade naturligtvis hellre träffat er i Halmstad! http://www.mhkskane.nu/thulintr%C3%A4ffen.html https://www.hd.se/2016-07-22/bilkortege-blev-forsmak-infor-thulintra... | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Jo, man skall anmäla sig till dessa träffar. Sen skall jag säga att om det regnar så kommer inte alla, det har även hänt att vi inte åkt om det regnat inför föranmälda träffar ![]() Fördelen med denna och även träffen i Hofsnäs är att det är sportvagnsträffar, så det blir mer inriktat på sportbilar (typ Cobra) och det är ju trevligt ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |