| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Det är ont om jordklot... - (Inlagt av: ShelbyMicke) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Skulle gjort nytt inlägg...: Hallå alla i Region Sthlm! Är det inte dags att planera lite aktiviteter!? -Biljardkväll? -Gemensam resa till Örebro; Samlarbilsmässan? -Elmia i Påsk? Sedan finns det säker mer i Sthlms-området, är inte uppdaterad, fyll på med förslag | ||
| |||
SSDD #413 Lasse Andersson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Jag är inne på Garagemöten ... ( Industrispionage lixom ![]() När och var... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Garagemöten är lysande exempel på bra aktiviteter, själv kan jag inte bjuda in tyvärr! | ||
| |||
SSDD #413 Lasse Andersson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Men jag kan ,,,,Säg till när bara | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Ja det låter kul, garageträff eller liknande vore trevligt. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Tidigare vintrar har vi träffats i Uppsalas södra förort för en pubkväll. Vi har även simulatorrejsat. På Ballbreaker tror jag det var. http://www.ballbreaker.se/Hem.aspx Där kan man rejsa, äta och klämma några(?) öl. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Härligt Blommen! Det kör vi på! Får vi slagga i ditt garage då ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Snart Blommen är vi i Stockholm en förort till Uppsala ![]() ![]() Bra förslag, en tisdag? fredag? | ||
| |||
EYY426 #125 Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Kanoners Att träffa likasinnade vore trevligt. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Skulle tro att en fredag passar bäst för flest! Jag är säker på att det finns några som har bättre koll än jag på lämpliga ställen för en pubkväll. Om jag minns rätt så har vi varit på Akkurat nån gång. Ett alternativet är annars Ballbreaker och simulatorrace. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | En fredag är väl bäst om vi ska till "Up Town" ...med sovsäck och sova under Blommens Orm =o) | ||
| |||
EYY426 #125 Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Röstar på lämplig fredag. Thomas | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |