| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: You won't catch me driving a race car that I have built. - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 2 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Medlemmar -> Medlemsinfo | Inläggsformat |
#455 Leif Leif Funke ![]() |
| ||
New user Inlägg: 4 Plats: Axvall | Jag är intresserad MVH Leif | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Två exempel på klubbjacka Redigerat av Moje 2017-04-08 20:57 (Pilotjacka.JPG) (Vindjacka Softshell.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Jag röstar för Softshell-jackan ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Azze - 2017-04-09 15:39 Jag röstar för Softshell-jackan :) Jag med | ||
| |||
dank #361 Dan Kjell ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 84 ![]() ![]() ![]() Plats: Bromma | Softshell ! | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Röstar på softshell jag med | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Softshell | ||
| |||
#434 Anders Anders Svensson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 48 ![]() Plats: Osby | Intresserad - softshell ![]() | ||
| |||
Alnökungen #409 Henrik Andersson ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 80 ![]() ![]() ![]() Plats: Alnö // Sundsvall | Själklart. Softshell känns bra. Jag kan sätta upp ett anmälningsformulär så alla kan anmäla om de vill köpa en jacka + storlek och ev. address. Ska jag göra det ? Vilka andra uppgifter kan behövas ? Mvh Henrik | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 80 ![]() ![]() ![]() Plats: Alnö // Sundsvall | Funkar denna ? https://proofx.teliacompany.com/cuJc27SKKvDkGrv1qlCodH// Mvh Henrik | ||
| |||
#481 Ola Ola Dahlström ![]() |
| ||
Member Inlägg: 44 ![]() Plats: Kävlinge | Ser väl kanon ut | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | #385 John - 2017-04-06 10:24 Hallå, såg att jag missat att svara. Jag blr ha ett par förslag färdiga under nästa vecka. Hur många jackor tror vi att det blir? Är det någon som har en bild på en färdig jacka? John, jag lade ut exempel på två typer av jacka och det verkar vara softshell typen som gillas. Vilken leverantör har ni? Tar du hand om beställning m.m. Antar att det blir en typ av jacka och lika loggar för alla. Dock storlek efter önskemål. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vad hamnar den på, bidrag från Crocs? | ||
| |||
EYY426 #125 Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Jag ifrågasatte ju även om texten CROCS.NU ska vara med på Cobrabilden. Kostnaden och ev bidrag behöver också redas ut. Redigerat av EYY426 2017-04-10 21:37 | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 80 ![]() ![]() ![]() Plats: Alnö // Sundsvall | Kul att se att det funkar. Hans Gustafsson först ut med XL :-) Återkom med Pris så lägger jag till detta - det är kanske först då som alla ska lägga beställningar. Mvh Henrik | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Jag tycker också cobra utan hjul utan text. Kanske häftigare med dämpare istället för texten. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Vi ska väl ha crocs loggan fram åxå?! Annars blir det ju en jacka med en cobra på bara... | ||
| |||
#385 John John Tidvall ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej på er, Det blir cobran på ryggen, flera märken fram och på armar, softshell jacka. Henrik, sätta gärna ihop ett beställningsformulär. Valet kommer bara vara strl. Vet inte kosten ännu, jag har bett om stafflade priser. Kulle, kan du skicka ut till alla som är medlemmar för att få upp volymen och få ned priset. Anmälningar kommer att vara bindande och i förskott då jag kommer att betala allt i en post. Det kommer att finnas möjlighet att beställa extra jackor i efterhand. Ha det gott/ John | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 80 ![]() ![]() ![]() Plats: Alnö // Sundsvall | Ok låter bra. Vilka storlekar finns det? XXL kanske för oss storväxta :-) Har du ett uppskattat pris så hjälper det.. //Henrik | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Alnökungen - 2017-04-12 08:32 Ok låter bra. Vilka storlekar finns det? XXL kanske för oss storväxta :-) Har du ett uppskattat pris så hjälper det.. //Henrik Finns i Herr: XS-XXXL. Dam: 34-44 och enligt dom normala i storlek
| ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Jag inväntar priset, det är på G. Återkommer så fort jag har det. | ||
| |||
Frisk #401 Ronny Frisk ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 74 ![]() ![]() Plats: Gislaved, | Jag är med oxå! Glad Påsk! 🐔🐣 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Glad Påsk till dig och alla andra | ||
| |||
Gold #366 Niclas och Richard Nirvin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 209 ![]() ![]() Plats: Malmö | Vad jag förstår så är detta en klubbjacka för vår klubb CROCS, varför skall då inte detta namn (förkortning) vara med på "klubbjackan"? | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jag röstar på Pilotjackan. Skaljacka blir för kallt, måste ju ha en massa tröjor under. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | På sommaren Danne, då behöver du ingen tröja under ;-) | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Precis, soool och vääärme, behövs bara Crocs T-shirt under, heeela sommaren ;-) | ||
| |||
Michael Gessler #399 Michael Gessler ![]() |
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Tyskland | Jag är har också intresse av en sådan jacka. Jag skulle vilja ha en med Cobran på ryggen och CROCS skriften framtill på bröstet som T-shirt ser ut, som vi har. Sen såg jag här nere i Tyskland att dom har sitt namn på vänster armen. Vem tar tag i det här nu, säsongen börjar nu! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Jag har uppfattningen att det är John som har tagit på sig uppgiften att ta fram ett förslag på lämplig jacka. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Progress? ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Helt rätt uppfattat, ansvarig på reklamfirman är tyvärr på semester. Ni får ge er till tåls | ||
| |||
allan 346/Allan Svensson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: segeltorp | lasse söderqvst på dinjacka.se har många fina jackor tel 087595780 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Vill inte tjata men !! Snart sommar !! Hur ser tidplanen ut !! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Pratade med min kontakt idag, han kom tillbaka från sin semester igår. Han skickar en jacka till mig så att jag har den i slutet av veklan. Behöver tryckbara filer till tranfern, ska dubbelkolla med Kulle vilka han har. Det tar några veckor till innan det är klart. Jag har nyligen fått en ny tjänst som tar mycket tid, men det ska nog lösa sig. Ha en bra kväll. | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Tyskland | Bilder på jackan! (crocs1.jpg) (crocs2.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Bra Michael. Det blev snyggt ock stiligt Nu får vi se vad John fixar fram. | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Tyskland | Fördelen med detta är att vi äger broderings filarna, program vara. Då kan var och en brodera vad han vil, på ryggen kan man välja vilken färg garnet ska ha, jag tog silver som passar till min bättre. Jag kommer att skicka filarna till Kulle som sen kan ladda upp dom och lägga dom på Forumet där alla når det. Micke | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Snyggt! Det är ju alltid ett evigt tyckande om det skall vara si, eller så. Om jag får tycka, bara lite, så skulle jag vilja få ner storleken på Crocs-loggan då den ser oproportionerligt stor ut.. 😁 | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Snyyygt! Håller med om att främre loggan är lite väl stor. | ||
| |||
Hans Bruman #256 Hans Bruman/Norr ![]() |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Jämtland | Dito på allt | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Tyskland | Ni har rätt, den är 1cm större i diameter än T-shirten, måste kolla om det går att ändra | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | 👍🏼😁 | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 24 Plats: Tyskland | Okej storleken går att anpassas vid broderingen. Dom sa att det är svårt att brodera på softshell i den tjockleken som jag hade. Deras rekommenderande va att inte minska storleken, för då kvaliteten skulle lida av det, det måste var och en för sig bestämma. Jag har skickat program vara till Kulle idag, jag hoppas att han lägger upp det eller fördelar till alla som vill ha det. Min del av projektet är avslutat, Micke | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej, Gällande jackan så får ni gå in på mitt album och titta på bilderna, jag lyckas inte få in dessa här. Jag tror att det är bäst att ha allt från ett ställe, det blir högre volymer, lägre priser, enhetligt, mm. Gå gärna in på reklamproffsen.se och kika vad de har. Här har vi möjligheter att fixa jackor, t-shirts, strumpor, handskar, kepsar, skjortor, mm. /John | ||
| |||
SSDD #413 Lasse Andersson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | John .. Bra bild för oss skulle såna här funka oxå ,,, Fast i svart ,, Viktiga är att loggorna e med Redigerat av SSDD 2017-06-09 10:05 (Sk��rmklipp.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Lite förvirrande med flera förslag. I min värd så var det John som skulle komma med ett förslag. Vad gäller!! Tycker att Johns jacka ser mkt bra ut. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Tycker oxå att Johns förslag ser bra ut. Det innebär att jag är intresserad av att köpa en. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Jag är fortsatt på för en jacka och rörstar för Johns förslag. Hur tar vi nu detta vidare till beställning? och går klubben in och sponsrar något? Vilken levtid är det från beställning? som tur är står ju bilen fortfarande på lyften ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Jag är naturligtvis också på och röstar på Johns förslag. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej igen, Jag har lagt upp detta som en projekttråd med bild och pris | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 2 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |