| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: cabriolet är otäckt |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Icke cobra relaterat -> Allmänt snack | Inläggsformat |
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Garage träff i Lindesberg? Närsom bara bestäm datum. Sugen på info och inputtttttttt. ![]() | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | I helgen skulle väl vara bra . En tid bara så dyker jag upp . Är det för kort varsel så har vi ju nästa helg . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Helgen om 3v passar bättre. 5/11 Har jour nästa helg. | ||
| |||
SSDD #413 Lasse Andersson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Lindesberg ... Är det lixom ...Västerås ,,fellingsbro ifrån stan då ?? 5/11 skulle kunna funka | ||
| |||
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Om jag bara blir "hemsläppt" från tjänsteresan veckan innan hänger jag gärna med ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | SSDD - 2016-10-21 09:13 Lindesberg ... Är det lixom ...Västerås ,,fellingsbro ifrån stan då ?? 5/11 skulle kunna funka | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Azze - 2016-10-21 12:54 Om jag bara blir "hemsläppt" från tjänsteresan veckan innan hänger jag gärna med ![]() Fif-n det löser vi | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | bojan@ - 2016-10-21 13:33 SSDD - 2016-10-21 09:13 Lindesberg ... Är det lixom ...Västerås ,,fellingsbro ifrån stan då ?? 5/11 skulle kunna funka https://www.hitta.se/kartan!~59.55922,17.52462,8z/tr!i=2YsdO8B3/route!wt=car!n=Riala,Skogalundsv%C3%A4gen%2013%2C%20Lindesberg!c=59.62166:18.50243,59.57702:15.23281 Hrm .. Du var inte liiite övertydlig nu ... ![]() Problemet är att jag e så gammal så jag kan inte det där elektroniska digitala kartorna ... kör Analoga i cellulosa .vettu Men nog ska man kunna sladda över dit ,, brukar ha samma träffsäkerhet som en kryssningsrobot ungefär | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | bojan@ - 2016-10-21 08:23 Helgen om 3v passar bättre. 5/11 Har jour nästa helg. Det blir bra , jag dyker upp . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Blir 11:00 bra start tid? Lite körv me brö till lunch! | ||
| |||
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Tyvärr smyger det sig för mig att kunna komma till Linde😟Mvh Hasse | ||
| |||
#442 Marcus Marcus Herre ![]() |
| ||
Member Inlägg: 15 Plats: Folkärna | Hej Jag kommer gärna, om jag får ![]() Med vänlig hälsning Marcus | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Alla är välkomna ![]() | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 15 Plats: Folkärna | Kul! Då dyker jag upp! :D | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | kommer | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Vi blir 4 då! Värsta garageträffen! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Jag kommer . Är det 1100 som gäller ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Ja 11:00 eller? Jag ska bort på em vid 16:00 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Så får jag tacka för en utmärkt garage träff med många intryck Tack Bojan | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 15 Plats: Folkärna | Jag vill också passa på att tacka för en härlig dag i Lindesberg. Kul att se, inte bara en Cobra, utan två! Och byta erfarenheter med er andra som byggt/bygger. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Tack själva! Inväntar nya garageträffar. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Garage träff ... När som helst ,,, Säg till | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | SSDD - 2016-11-07 11:40 Garage träff ... När som helst ,,, Säg till Du hade rätt! Vad ska jag göra? Det har funkat sedan 2009? (beltL98.gif) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Men på bilden går ju vattenpumpen åt andra hållet jämfört med vevaxeln.... Å det gör den ju nu med ! .... Eller? Redigerat av SSDD 2016-11-12 20:41 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Ja va fan hur va det nu? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Vill ha en till ju med massa frågor............. Höll ju med bullar o korv till ingen nytta.... Jo lite, men inte info som det fanns | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |