|
|
Regular
Inlägg: 82
   Plats: Grimsås | Ni som kör med t56 lådor i era byggen vad har ni valt för storlek på huvudcylindern?
|
|
|
|
Expert
Inlägg: 2888
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Tror jag har 075, funkar kanon. |
|
|
|
Regular
Inlägg: 82
   Plats: Grimsås | Kanon då får de bli det samma för min del.
Tackar för svar |
|
|
|
Extreme Veteran
Inlägg: 498
       Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | 0,75 tum?
|
|
|
|
Regular
Inlägg: 82
   Plats: Grimsås | Precis 0.75 tum |
|
|
|
 Extreme Veteran
Inlägg: 445
     Plats: Östra göinge | Tja till mitt urtrampningslager/koppling hade det räckt med glädje 0,50. kan ju bero på vilken mod man har ,jag har inte orginal urtrampninslager på min,var tvungen å sätta ett mekaniskt stopp,annars trampade jag förlångt,Dvs oljan läcker ut  |
|
|
|
Extreme Veteran
Inlägg: 498
       Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Har du ett utrampningslager på ingående axel i lådan ett sk "Throwout" lager lr en som sitter utanpå kåpan? |
|
|
|
 Extreme Veteran
Inlägg: 445
     Plats: Östra göinge | Mitt sitter på ingående axel. Har för mig att där är en bild i albumet. |
|
|
|
Member
Inlägg: 44
 Plats: Kävlinge | Jag hade just 0,75 , men vart tungtrampad och gav upp så bytte till 0,625 , betydligt mer lättrampat.
Nyfiken varför välja 0,75 , fick berättat för mig att det används oftast till dragracing mm , fast det är kanske det vi gör 😉 |
|
|