|
|
Veteran
    Plats: Umeå | Har SFRO2 på fredag och sen skall det till att i rask takt skriva ihop ansökan om ursprungskontroll. Men jag ser ju att man vill ha in kvitton på vitala köpta delar. Jag har spec på material till ramen men tex inget kvitton på motor/låda eller ens kaross. Dock har jag en ganska detaljerad Byggbeskrivning som specar "allt" och sen kontrollerar ju SFRO att det stämmer. Kan det bli ett problem utan kvitton ? |
|
|
|
Veteran
   Plats: Västerås | Jag ringde och pratade med dem, förklarade vad jag byggde, förutsättningar och frågade vad jag behövde skicka in. De var väldigt hjälpsamma |
|
|
|
Veteran
    Plats: Umeå | Tack. Jag oroar mig säkert bara i onödan. Mardrömmen är ju att man efter snart 10 års slit är att man faller på målsnöret över nån administrativ detalj  |
|
|
|

Plats: Helsingborg | Du kan redan nu göra ursprungskontroll, det kan du göra direkt efter sfro1. Det ändrades 2009, har jag för mig, innan dess fick man vänta till efter sfro2. |
|
|
|
Veteran
    Plats: Umeå | Oroade mig i onödan, dock var jag tvungen att skicka in originalet på identitetsbeviset från SFRO plus att jag missat skriva under  |
|
|
|
 Veteran
    Plats: Östhammar | Härligt, bra jobbat. De e snart nära nu. :-)
Redigerat av Moje 2016-08-25 19:17
|
|
|