| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: hellre en tia i handen än en tjuga i foten. |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning väst | Inläggsformat |
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Tjolöholm Classic 22/5 och sista anmälningsdag är nästa Fredag 22/4. Någon som tänkt åka dit? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Vi har tänkt åka och vi tar med CROCS flaggan m.m. Jag gör klubbanmälan för Crocs-väst med antal Cobror mitten nästa vecka så hör av er om ni vill med. Som det ser ut nu skall följande med 1. Goofy/Mikael 2. The Pink/Johan 3. Håkan 4. Gbgarn/Clas 5.Valen/Christer | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | 22/5 redan! är tyvärr i USA då ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | http://www.xn--tjolholmclassicmotor-69b.se/ | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Goofy - 2016-04-14 18:54 Vi har tänkt åka och vi tar med CROCS flaggan m.m. Jag gör klubbanmälan för Crocs-väst med antal Cobror mitten nästa vecka så hör av er om ni vill med. Som det ser ut nu skall följande med 1. Goofy/Mikael 2. The Pink/Johan 3. Håkan 4. Gbgarn/Clas 5. Valen/Christer 6. Hasse E | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Goofy - 2016-04-21 18:24 Goofy - 2016-04-14 18:54 Vi har tänkt åka och vi tar med CROCS flaggan m.m. Jag gör klubbanmälan för Crocs-väst med antal Cobror mitten nästa vecka så hör av er om ni vill med. Som det ser ut nu skall följande med 1. Goofy/Mikael 2. The Pink/Johan 3. Håkan 4. Gbgarn/Clas 5. Valen/Christer 6. Hasse E KLUBBANMÄLAN KLAR MED 6ST ANMÄLDA, MER INFO KOMMER NÄR VI NÄRMAR OSS! ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Har fortfarande inte fått bilpass till träffen, men ringde ansvariga för träffen idag och dom har skickat ut till alla. Han mailar mig igen ikväll så jag skickar till berörda så fort jag får dom. //Goofy | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Vi skall stå på område A2 Tjolöholm (skriv egen lapp med A2 i rutan på bilen vid inpassering;-) Gemensam entré till träffen med följande upphämtningsställen 1. Start Söndag 22/5 kl.07:00 från Kungälv pendelparkering vid Jordfallsbron. 2. Ca 07:30 Okq8 tappen Kållered 3. Ca 08:00 bensintappen vid E6 motet Fjärås Väl möt //Goofy | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Här kommer lite bilder från träffen Perfekt varmt och gott träffväder ![]() (IMG_0738a.jpg) (IMG_0739a.jpg) (IMG_0740a.jpg) (IMG_0741a.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Trevlig samling ormar. | ||
| |||
HasseE #295 Hans Engquist/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 42 ![]() Plats: Skövde | 👍☺ | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |