| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Erfarenhet gör att du känner igen misstag, när du gör dom igen... - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Dear Swedes, this time it is not so far for you! Best regards
Se bifogad pdf-fil för mer information! Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
#385 John John Tidvall ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Det där vore kul att åka på. Är det någon som varit med på dessa träffar genom åren som har lite feedback. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Vi diskuterade detta i helgen och jag kan mycket väl tänka mig att åka. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Läste igenom inbjudan nu och kan man få ihop detta med Goodwood veckan efter så hade ju detta varit kanon | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Skulle ju varit som en dröm att kunna åka dit, och göra 2 flugor på smällen. | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Tänkte att det verkar kul med ECM 2016 och började titta på hur man tar sig till England med bil. Det blev lite nedslående då jag inte hittar några bil/passagerar färjor från Sverige till England. Verkar som man måste åka till någon av kuststäderna med färjeline över till England. Då blir det lååånga sträckor att åka i början av höstens vackra september dagar ;-). För vår del går alternativet bort (Vi följer troligen inte med). | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Det går fortfarande färjor från västkusten på Danmark till England, dyrt som fan. | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jonas H - 2016-01-29 15:04 Det går fortfarande färjor från västkusten på Danmark till England, dyrt som fan. Jag tror inte att det går några färjor från Danmark längre, i alla fall Esbjerg - Harwich som jag brukade ta går inte längre. Finns kanske andra, men inte som jag vet om i alla fall. | ||
| |||
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Läste någon stans att det kanske skulle komma igång färja från Norge till Essex....??....Annars låter det ju klart intressant med en långtur ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |