| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Ingen kommer ihåg en fegis... - (Inlagt av: SSDD) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
SSDD #413 Lasse Andersson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Efter uppmaning läggs den upp här Oxå! Garagemöte Hjälp ett par stackars Newbies på Cobra skapande Söndagen den 29/11, Em dvs 14-15 ish Sneakglögg å kaffe med bulle i team Fake-snake,s Garage, bytes emot råd och dåd om Byggnadtion och Bes SFRO / bilprovning .. Är detta av intresse i Vintermörkret ? OSA, gärna så rätt mängd skaffning kan anskaffas Mvh Elaka Lars å Theres (Karta + long / lat kommer ) | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kommer. Lasse verkar som det räcker med en liten kaffetermos och 3-bullar om Therese kommer. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Det ÄR heelt Ok Tror att Hr Essen kan Dyka upp oxå,, så 4 kanske ,,, sen har vi väl några N-täljebor ... men det är ju vinter , å första advent så .... JaJa det blir som det blir | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | 1:a advent ja! just det, kanske är bättre att du flyttar till januari........ | ||
| |||
EYY426 #125 Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Om det blir av så kommer jag. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Det blir av .. Jag kommer iaf vara där ... ![]() Alla välkomna | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Hur blir det på söndag. Garageträff ! Long Lat ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kommer tyvärr inte, fullt upp. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Ok det verkarvara en dålig tid för garagemöten ,, Anyway Vi kör ändå ( vi är ändå där så .... ) efter 14 tiden .. Kaffe å glögg å pepparkaker finnes för de som dyker upp ( lättglögg för förare ) Här kommer lite info VAR Metropolen Riala finns samt Gården Njurskullen Koordinater WGS 84: N 59° 37.784', E 18° 33.513' WGS 84 - decimal: 59.62973, 18.55856 RT90: 6615410, 1655326 SWEREF99: 6615555, 700639 karta Eniro : http://kartor.eniro.se/m/pXi6a annars kan man ringa mig 0705182094 bilden längst ner ,,, kör ner för allen mittemot Ladan. Redigerat av SSDD 2015-11-27 09:03 (hem3.jpg) (hem2.jpg) (hem4.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Hej igen Osäker på om jag kan komma. Har fått ett elfel på min vardagsbil. Ska försöka fixa det imorrn. Kommer om jag kan. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Hur gick det Lasse? Du för göra ett nytt försök i februari. Grym väg beskrivning. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | mja ... det vart lite gjort för mig i garaget iaf ,, j-a skit väder hela helgen jo vi tar ett omtag när "suget " för byggnation startar ( för andra än mig alltså) , under tiden kör vi på albumet.. | ||
| |||
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Låter bra, det var för mycket göra å för lite tid nu november. Efter jul har du dessutom fått igång bygget med lite monterat på ramen. MVH lasse | ||
| |||
jesperforsman #185 Jesper Forsman ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 69 ![]() ![]() Plats: Fagersta | Hej ! Jag kommer också gärna å träffar er just nu som bygger och ni som har byggt för lite råd å rön :-) Har dock en bit att åka ( 20mil) men som sagt alltid trevligt att träffa andra som bygger .. | ||
| |||
Vortex #302 Ralf Wrangö/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Jag efter jul blir det fler som kommer :-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Om inte så kommer det vara öppet garage för de som är ute och åker i Sthlm,s området Nu på söndag den 4:e ca 1400 ,korv ,kaffe å dryck finnes /lasse Vägbeskrivning finns i tråden | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Garage möte i Riala vid 1400 tiden , för de som vill och hittar | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Tack för titten och fikat . | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Hade tänkt ta en tur och hälsa på. Tog en sväng före lunch och lät bilen stå ute. Men, så kom det några regnstänk och det var bara att köra in bilen i garaget. Senare så började det regna så det var rätt beslut. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Det kan enkelt bli fler " öppna garage". Utbyte av info och ideer är det bästa av allt Säg till bara så kör vi igen | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Är det nån som är på ? Garage mööte den 14/1 klockan 14 ? Kaffe å nån Bulle finns alltid... | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Det blir 1400 i skjulet ,, adress högre upp i tråden 0761400128 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Tack för en trevlig eftermiddag! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Tack för det , väl mött igen | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Garageträff? Isf när? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Nå ..Finns det nått intresse eller håller alla på med (H)Jul handel? Själv så tycker jag det vore intressant att veta vad som händer ibland Cobrorna i vinter | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Upptagen denna helg. Men tror nog som du säger att många har nog fullt upp med julbestyr, men ev nästa helg. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Hur ser det ut söndag 9 december? Skulle passa bra in schemat mellan döttrarnas aktiviteter, balkongbygge och bromsfix på cobran! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Söndag den 9:e ,,Vilken klocka ,,,, mitt på dan ..... eller EM typ 1300 --- 1600 ? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Mitt på dan? Kan kl 12 vara bra? Med vänlig hälsning, Lasse | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Då satsar vi på det typ Kl 12 söndagen den 9/12 ,,Adress, se ovan mig får ni tag på tele 0761400128 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Kul, syns om drygt en vecka! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Bumpar | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Om det är OK så dyker även jag upp den 9:e Redigerat av EYY426 2018-12-03 11:07 | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Jag kommer också 9/12 vid 12 tiden om det är OK. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Jamen dåså .välkomna! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kommer me | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag kommer oxå. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Kul att få se ditt bygge, och garage! Vilken schysst lekplats för cobrabyggare… Bara lyften kan ju få vem som helst att bli blå av avund. Ska bli intressant att följa din smarta torrsump konstruktion, och tack för alla tips kring E85 konvertering! MVH Lasse | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Tack för en trevlig garageträff och för förplägnaden. Kul att se ditt bygge och träffa några andra crocsare. (20181209_123345 Small.jpg) (20181209_131430 small.jpg) (20181209_143710 small.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Tack för en mycket trevlig eftermiddag! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 168 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Kan bara hålla med. Klart imponerande lekstuga för vuxna Cobratokar. Mycket trevligt | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Ja tack Lasse o Tessan 😀 Trevligt att träffa likasinnade och få se en riktig ”lekstuga” | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 498 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Riala ( Utanför metropolen Riala ) | Tackar för titten ... å välkomna igen , när ni passerar , jag kommer nog vara i skjulet ett par timmar till innan jag är klar med Cobran, så det bara å "sladda in" | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |