| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Erfarenhet är något du får strax efter du hade behövt den - (Inlagt av: dank) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Icke cobra relaterat -> Allmänt snack | Inläggsformat |
Power21 #427 Anton Östlund ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Hedesunda | Hallå! Finns det någon grupp på Facebook för folk i Sverige som äger/bygger/åker Cobra? Finns det intresse att gå med i en? Tanken är att det ska vara väldigt allmänt om bilarna. Nån bild där man är ute och åker, bygger, frågor och tips, köp och sälj mm. Just nu är gruppen "hemlig" på FB, vilket betyder att bara medlemmar vet att den finns och ser vad den innehåller. Vill man gå med så skicka ett meddelande till mig, finns jag på länken nedan. Eter det kan nya medlemmar lägga till egna medlemmar då jag tyvärr inte känner så många i branschen än https://www.facebook.com/anton.ostlund.773 Mvh Anton Östlund Hedesunda 0738498764 | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Varför??? Vi har redan ett forum! | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Hedesunda | Ja tanken var lite att det är så populärt med facebook och att aktiviteten kanske skulle öka? Mer mobilvänligt mm? Som sagt, det var bara en tanke för att se hur intresset var. Kom gärna med tankar och funderingar. Är medlem på flertalet forum då jag pysslar med ganska så mycket, flera av dessa finns även på facebook. Det tycker jag fungerar mycket bra och ger ett trevligt flöde. Gruppen är sluten istället för hemlig, finns här: https://www.facebook.com/groups/1638698643072198/ Mvh Anton Redigerat av Power21 2015-09-17 17:39 | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Den slutna gruppen är mest för Crocs tourerna, för nära o kära. Kanske kan Crocs fixa en vanlig Crocs Facebook sida som är öppen, risken är väl att det bara blir en massa skit där. | ||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | Hej Håller med Blom finns ett forum redan! Ytterliggare ett splittrar upp medlemmarna | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Inte alla har Facebook, våga vägra ![]() | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Hedesunda | Jag förstår hur folk tänker. Det var bara en tanke från ett par yngre byggare jag (24år) och min lillebror (19år) bygger varsin Cobra. Om någon admin härifrån vill ta över gruppen så är det fritt fram, är inte ute efter att splittra dessa starka band. Finns ingen anledning, vad jag känner, att det ska bli dålig stämning i gruppen på Facebook eller här. Mvh Anton | ||
| |||
Alnökungen #409 Henrik Andersson ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 80 ![]() ![]() ![]() Plats: Alnö // Sundsvall | Skickade för att komma med i FB gruppen. Jag tror att båda funkar och det finns ingen konkurans. FB är mer tillgängligt med mobilen men CROCS forum och album är för viktiga och kommer inte att ersättas - punkt ! :-) Mvh Henrik | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |