| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bättre frisk och rik än fattig och sjuk. - (Inlagt av: #3 Kulle) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Marknad -> Köpes | Inläggsformat |
#441 Christer Christer Udenius ![]() |
| ||
New user Inlägg: 1 Plats: Söderhamn | jag är intresserad av att köpa en cobra i bra skick,helst 5 liters motor, och insprutad, ej något sierra eller granadabygge, 0730402425 | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | #441 Christer - 2015-07-21 15:17 jag är intresserad av att köpa en cobra i bra skick,helst 5 liters motor, och insprutad, ej något sierra eller granadabygge, 0730402425 http://www.blocket.se/stockholm/AC_Cobra_FACTORY_5_ROASTER___1000_HK_61635705.htm?ca=8&w=3 | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Helt ok pris på den😄 | ||
| |||
ejorris #408 Jörgen Risholt ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 187 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Umeå | Men finns det ens en gnutta chans att rega in den. Visst 1000hk ser ju kul ut men vad skall man används den effekten till? | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Att registrera in den är nog det minsta problemet, och vad man ska använda 1000 hk till ?? förstår inte frågan ![]() Finns väl inget roligare än övermotoriserade plastbaljor, eller? | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Den är registrerad och besiktigad med en motor från Roush på 550hk. Vilket inte är dåligt! Sedan har tydligen en kompressor installerats. Too much is just enough! Enligt C. Shelby. Häcken är som vanligt på FFR konstig. En annan konstighet är att den har elfönsterhissar. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 187 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Umeå | Ni må fårlåta en okunnig men gäller inte hk/vikt längre när man reggar in ? Hade för mig att man måste ligga <250hk. För inte väger den mer än 2000kg.... Trampade gasen ibotten idag med mina futtiga +200hk och jag blev nästan rädd ![]() | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | ejorris - 2015-07-22 21:04 Ni må fårlåta en okunnig men gäller inte hk/vikt längre när man reggar in ? Hade för mig att man måste ligga <250hk. För inte väger den mer än 2000kg.... Trampade gasen ibotten idag med mina futtiga +200hk och jag blev nästan rädd ![]() Tro detta som är klippt från annonsen förklarar det hela: "Bilen är byggd av en Svensk som varit bosatt i USA tidigare men tog med bilen som flyttgods vid flytt tillbaka till Sverige" | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 187 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Umeå | Det var som tusan. Gäller inte "vanliga" regler då? | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Nej, det är ju det som är fördelen med flyttgodsimport :-D | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |