| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: CROCS:are gör det i kurvorna - (Inlagt av: dan.carlsson) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Motor, Tändsystem & Drivlina | Inläggsformat |
#385 John John Tidvall ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej, Jag är ute efter måtten eller en ritning på ingående axel på T56 låda till LS1 motor, Har fått tag i en Viperlåda och måste korta denna axel samt minska ner diametern och längden på tappen. Är det någon som har eller vet var jag kan få tag på detta? Hälsningar från gurkstaden John | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Tror jag har en sprängkåpa som passar till detta. Den jag köpte är förlång till min växellåda | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Låter bra, vad har du för mått på den, mellan låda och motor? Har du något namn eller artikelnummer. så jag kan dubbelkolla samt vad ska du ha för den? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Har du någon bild också? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Fixar ikväll | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Måttet på sprängkåpan 152 mm . Märke Quick time , inköpt på summit. ska kolla om jag hittar artnr | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Låter som det kan passa, vore kanon om du hittar artikelnumret. Tack för hjälpen så länge | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | http://www.summitracing.com/int/parts/qti-rm-6023/overview/ | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Ha läste inte eftertexten så noga när jag beställde den ,, har ingen magnum låda . | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Det verkar som den ska passa till LS, vad ska du ha för den? | ||
| |||
dank #361 Dan Kjell ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 84 ![]() ![]() ![]() Plats: Bromma | Americanpwertrain.com har kåpor mellan LS och T56. Köpte min till Forden där, en aluminium och den passade perfekt. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | 3500 kr så bjuder jag på frakten. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Det är intressant, återkommer inom kort | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Jag tar den, den är avsedd för hydrualiskt urtrampningslager hoppas jag. Hur gör vi med betalningen? Jag har nyligen blivit blåst på 7500:-, så jag är inte jättesugen att förskottsbetala. Blir det posten eller Bussgods, båda har väl betalning vid hämtning av gods. Min address är. Hällbygatan 10 72223 Västerås | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Lugnt skickar paketet med schenker / har du någon företagsadress / ditt jobb eller något företag där du kan hämta paketet.. Schenker blir gladare om man skickar till något företag som garanterat är bemannat under arbetstid. Betalning / när du fått paketet. ![]() Annars hemsöker cobraklubben dig ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Du kan swicha till 0733359606 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Kanon, återkommer med address, ska höra med grannen, han har eget. Skulle i o för sig vara trevligt med besök från hela cobraklubben. 😜 Tack så länge | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Här kommer adressen Mälarsmide Elektrodgatan 2A 72137 Västerås Mitt telefonnummer: 070-2466190 Killen som äger det heter Niklas Karlsson, 070-4169470 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Gött slänger iväg det imorgon. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Det blir kanon, lådan kommer denna vecka så det blir perfekt | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej igen, efter lite mer djupdykning i bellhousing världen ser jag att det är quick time RM 8020 som är anpassad för LS. Det skiljer en del på dessa 2. Har du hunnit få iväg den? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 159 ![]() ![]() ![]() Plats: Västerås | Hej igen, Den kom idag, tyvärr passade den inte. Ska jag skicka tillbaka på den adressen som står på paketet? Vad fick du betala i frakt? | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |