| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bakom varje framgångsrik man står en förvånad fru.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning väst | Inläggsformat |
Vena #406 Claes Nordin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 121 ![]() Plats: Vena, Ytterby | Hej alla Crocsare. som ny medlem så skulle jag gärna vilja träffa er andra i Väst, ja även syd nord och alla andra som vill.... Mitt namn är Claes Nordin och jag är ny inom bilsporten, har renoverat en Mustang Fastback-66 under vintern 2012-13 annars har jag tidigare varit involverad i hembygge av sportflygplan via EAA. www.eaa.se Jag jobbar till vardags med mitt företag som säljer industrihallar och isolerade tak och väggsystem. www.panelsystem.se samt så har vi en plåtslageriverkstad som tillverkar beslag i tunnplåt. Jag bygger nu en Kulle Cobra och om intresse finns så skulle jag gärna bjuda in till en fika och pratstund nu på vårkanten. Ni som är intresserade kan väl svara i tråden så kan vi se om det är något datum som skulle passa alla. Jag bor i Ytterby/Kungälv 20km norr om Göteborg Väl mött, Claes Nordin 0767608482 | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Kommer självklart,tack för inbjudan. /Goofy | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 121 ![]() Plats: Vena, Ytterby | bra då blir vi i varje fall 3,du,jag och garageråttan ;-) | ||
| |||
Gold #366 Niclas och Richard Nirvin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 209 ![]() ![]() Plats: Malmö | Jag kan också tänka mig att ansluta, är ofta i dina trakter då vi har sommarhus vid kusten. Återkom med ett datum så får vi se om det passar. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Nja, jag kan ha en 6-7 gubbar till i väst som nästan aldrig är inne på forumet längre. Men jag tänkte vänta och kolla runt tills vi har ett datum att jobba mot. ![]() Vad tror du, April Maj någon gång eller. Har du bilen hemma då? Redigerat av Goofy 2015-03-13 17:47 | ||
| |||
HasseE #295 Hans Engquist/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 42 ![]() Plats: Skövde | Hej! En garageträff låter trevligt . Återkom gärna med ett datum. Hasse/skövde | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Skall ju bli fint väder nu till helgen och Cobran är ju äntligen färdig för säsongen. Är du hemma så man kan ta en titt i ditt fina garage? Hälsningar Goofy | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 121 ![]() Plats: Vena, Ytterby | ja men det är cruising på lördag, ring mig lördag morgon om du vill komma förbi. 0767608482 välkommen | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Det är lugnt, vi det någon annan dag när det stämmer bättre. Jag tänkte också ta ett varv i crusingen på kvällen, vi kanske ses där. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 121 ![]() Plats: Vena, Ytterby | det gör vi säkert, åker med mustangen till skälebräcke vid 12 | ||
| |||
brokasarn #370 Larserik Olsson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 20 Plats: Dals Långed | skulle vara trevligt att träffas kommer om jag kan | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |