|
|
 Expert
       Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Kenneth, du hänger väl med på årets CST? |
|
|
|
 Member
Plats: Härnösand | Patteponken. Har visat intresse för Scottland. Sen får man se hur många som är sugen m tanke på transport mm, Semestern verkar lite strulig på jobbet i år. ALLA vill ha Juli Aug så det lär bli kul , Sen jäklas bilen lite håller på å letar felet i gasarn och tändningen. Men problem är till för att lösas även om vägen kan vara lång, |
|
|
|
 Expert
       Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Blir nog inget Skottland . Det verkar bli Sverige med omnejd. |
|
|
|

Plats: Förslöv // status: kör | Jo det blir nog Sverige, lite fler som kan vara med samt att vi får med byggare och drömmare😃
Med tanke på vad pundet står i nu så är det nog bäst att stanna i Sverige .
Det har ju kommit lite förslag om både tid och runda, är det någon frivillig som kan ta hand om delegeringen och knyta ihop säcken i år? |
|
|
|
 Expert
       Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Som sagt, oavsett rutt skulle jag gärna se Öland som ett stopp. |
|
|
|

Plats: Förslöv // status: kör | Patteponken - 2015-02-08 10:36 Som sagt, oavsett rutt skulle jag gärna se Öland som ett stopp. Helt ok |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Dom som vill till Öland kan väl börja eller sluta där. |
|
|
|
 Extreme Veteran
     Plats: Östra göinge | Hallå vart tog Barcelona vägen då Kulle ?
eller vi blir för få ?
Ja, jag vet att ingen har semester då.
Men jag har  |
|
|
|

Plats: Helsingborg | Barcelona och ECM är fortfarande intressant, men det kommer utanför CST. Som ett eget arrangemang, jag kan vara intresserad. Några fler? |
|
|