| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: hellre en tia i handen än en tjuga i foten. |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning väst | Inläggsformat |
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Dags att anmäla till sportvagnsträffen på Hofsnäs Herrgård. http://sportvagnstraffen.se/ Kul om vi kan få ihop några Cobror från Väst ![]() ![]() ![]() (sportvagn-logo.png) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
ulwe #51 Ulf Westberg/Väst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 106 ![]() Plats: Älvängen | Tack för tipset, anmäld nu! // Ulf | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Jag,Håkan A och Christer är oxå anmälda från Väst. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Som det ser ut nu så skall det bli kanonväder slutet på nästa vecka:-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | 5 Cobror från väst som jag vet om nu.-) | ||
| |||
Gbgarn #391 Clas Wickerts ![]() |
| ||
Member Inlägg: 18 Plats: Landvetter | jag är oxå anmäld å vädret ser ju lovande ut!! möter vi upp nånstans? jag bor i Landvetter. Clas | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Härligt Gbgarn, då kan jag räkna in 7st Cobror just nu. Jag skall försöka samordna alla så jag återkommer senare i veckan med info om tider och start. //Goofy | ||
| |||
HasseE #295 Hans Engquist/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 42 ![]() Plats: Skövde | Nu har jag också anmält mig. Hoppas bara vädret blir skapligt. Goofy, hör du av dig om samlingsplats? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Lördag 30/8 Hofsnäs sportvagnsträff 1:a uppsamlingsplats start 07:20 St1 tappen vid Bohus fästning i Kungälv 2:a uppsamlingsplats start 08:00 Statoil Hällingsjö väg 156 3:e uppsamlingsplats Länghem samhälle 09:00 nedanför Hofsnäs för gemensam avfärd till träffen. Jag bekräftar avfärd beroende på väder och vind till dom jag vet om. //Goofy ![]() ![]() ![]() Redigerat av Goofy 2014-08-26 19:22 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Ser ut att bli lite regn men gubbarna verkar positiva så vi blir nog 6st som åker imorgon:-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Ladies and Gentlemen, Start Your Engines;-) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Vi var några stycken som trotsade regn och rusk, vill tacka för en trevlig dag med goa gubbar från väst. Vi blev 8st Cobra på träffen, Kul!! ![]() ![]() (DSC01705a.jpg) (DSC01709a.jpg) (DSC01711a.jpg) (DSC01713a.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Några till (DSC01710a.jpg) (DSC01717a.jpg) (DSC01708a.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
HasseE #295 Hans Engquist/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 42 ![]() Plats: Skövde | Tack för en trevlig träff. Nästa år ska jag också ha en soft top...... | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |