Sök | Statistik | Medlemslista Forum | Kalendrar | Album | Citat | Skal
Crocs Forum
Crocs Forum ->  Träffar -> Avdelning Syd -> Visa Tråd

Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera )

Citat: hellre en kråka i näsan än en skata i sängen..
- (Inlagt av: Man1n)

Öresund Tourist Rally 16 augusti
Moderatorer: moderators

Hoppa till sida : 1
Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida]
Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd
   Träffar -> Avdelning SydInläggsformat

#3 Kulle
#3 Rickard Kulle/Syd
Skickat 2014-07-07 12:43 (#34137)
Ämne: Öresund Tourist Rally 16 augusti

1000100100100252525
Plats: Helsingborg
Se även bifogad pdf-fil.

Kære Mærkeklubber i Sverige og Norge

Mange ejere af en klassisk bil kunne godt tænke sig at være med i et rigtigt rally. Hele atmosfæren, at nyde en dag sammen med andre rallykørere fra Danmark, Norge og Sverige.

Men så kommer der nogle tanker: Er vejene for hårde ved min ædle bil? Kan jeg finde vej? Kan jeg følge med? Mange spørgsmål melder sig.

I Oresund Tourist Rally har vi taget højde for det hele: Løbet er en del af Oresund Rally-paraplyen. Men vi har fjernet alle ulemperne: Der er kun gode, asfalterede veje. Man kører ikke på skarp tid, det hele foregår med gennemsnitshastigheder på under 50 kilometer i timen. Navigationen er let, man kører efter fine, tydelige kort.

Og alt det sjove får man med: Hotel inden løbet til yderst rimelige priser, hvis man har brug for overnatning. Gratis morgenmad inden løbet. Dejlige, smukke veje. To pauser undervejs. Mulighed for at bestille dejlig buffet ved mål.

Oresund Tourist Rally er en del af Oresund Rally, hvor passionerede sportskørere med klassiske biler fra hele Skandinavien stiller op i Oresund Classic Rally. Og til alle, der har en sjæl for motorsport, men gerne vil deltage på et mindre ambitiøst niveau, tilbyder vi altså Oresund Tourist Rally.

I år foregår det hele lørdag den 16. august med start, pauser og mål i Roskilde. Sidste år havde vi ti nye hold med i turistklassen, og de ni var meget begejstrede. Vi har plads til mange flere i år.

Jeg vedlægger her en flyer, du kan bruge i dit klubblad, på din hjemmeside eller sende direkte til alle de medlemmer, du skønner er interesserede.

Desuden er der mange, mange flere oplysninger på løbets hjemmeside, www.oresundrally.org

Ring eller mail gerne til mig med dine spørgsmål og ønsker.

Vi glæder os til at se dig i Oresund Tourist Rally lørdag den 16. august.

Bedste hilsener
Oresund Rally

Michael Eisenberg
Event Oranizer

Grønnegade 43
DK-1107 København K
Danmark
Tlf: (+45) 33 15 65 95
Mobil: (+45) 22 21 43 17
Mail: michael@intercom.nu
Web: www.intercom.nu

Bifogad fil
----------------
Bifogad fil Invitation Tourist Rally 2.pdf (578KB - 68 nerladdningar)
Överst på sidan Längst ner på sidan
Hoppa till sida : 1
Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida]
Hoppa till forum :
Sök i detta forum
Utskriftsvänlig version
Eposta en länk till denna tråden

Registrerat av: CROCS@CROCS.NU
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator)