| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den friske har tusen önskningar, den sjuke bara en... |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Är det några Cobror i klubben som funderar på att trängas i Västerås till helgen? | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Ja, om vädret tillåter så åker jag ut till Johannisbergs fältet på fredag. | ||
| |||
dank #361 Dan Kjell ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 84 ![]() ![]() ![]() Plats: Bromma | Siktar på fredag även jag. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Blir det en tur dit för min del blir det också fredag...Dock passerade jag igenom på europavägen idag och det var lätt kaotiskt (skitlånga köer )....dock inte orsakat av powermeet utan pga asfaltering och brorep...så om det går, försök att undvika genomfartsleden... ![]() | ||
| |||
Admin![]() |
| ||
Member Inlägg: 22 | Jag skall också dit, som turist utan bil. | ||
| |||
dank #361 Dan Kjell ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 84 ![]() ![]() ![]() Plats: Bromma | Tre blev vi väl...jag, Peter och en ruggigt fin FFR som paraderade...men vilka j..a köer för att komma in,drygt en timme tjugo från E18. Kylsystem, fläktar och EFI fick en rejäl testomgång. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Jag åkte in lite senare och var aldrig inne på området då jag inte kunde komma ifrån jobbet :(..så det blev att sikta på cruisingen.....Och även min bil fick en ordentlig omgång efter många timmar i kö runt stan..Men vad folk, och vad många goa bilar :).....För min del tyckte kopplingen och växellåda att det var dags att åka hem framåt 22:30-tiden efter 6h och knappt varv "runt" stan ![]() | ||
| |||
CS14![]() |
| ||
Hej Dan, kul att träffa andra Cobror... Tackar för kommentaren om min bil, det blev efter en del övertalande att jag provade en bedömning och till min förvåning blev det 2:a pris i klass Street Machine! :-)
| |||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kul Peter och STORT grattis. ![]() Hoppas du lagt ut några bilder så vi andra kan se din fina orm. | ||
| |||
CS14![]() |
| ||
Tack Jonas! Ska se om det går att ladda upp lite nya bilder på den. | |||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Från torsdag börjar ju Big Power meet i Västerås. Kommer jag att se några av er där? Tänker själv sikta på fredag (crusing) och/eller lördag (utställning).. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |