| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: När jag var en liten pojk var jag helt säker på att "Happy ending " handlade om film ? - (Inlagt av: Patteponken) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Pratade med arrangörerna igår och man stänger för anmälan på lördag 5/7 så "sitt inte o. sov" för länge. Hittills är vi 7st cobror anmälda inkl. Bryggarns Daytona, så fyll på i veckan. ![]() /G | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | GöstaB - 2014-06-30 10:16 Pratade med arrangörerna igår och man stänger för anmälan på lördag 5/7 så "sitt inte o. sov" för länge. Hittills är vi 7st cobror anmälda inkl. Bryggarns Daytona, så fyll på i veckan. ![]() /G[/QUOTE Redigerat av GöstaB 2014-06-30 11:02 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Jaha så "stammar" man igen!!! Försökte lägga in en bild från eventet 2012, gick sådär! Lade in den på mitt album istället /G | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Jag och Håkan från Väst har bokat oss. jobbar på att bli några till. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Gott ! ni är inräknade. /G | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Har också bokat in mig, finns plats för fler cobror enligt de som bestämde ![]() Mao bara att anmäla sig ett par dagar till. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Fick detta av Thomas Eriksson på Halmstad Sportscar Följande Cobror är anmälda hittills! 4 st AC Cobra Replica: Gösta Berglund Mikael Gustavsson Håkan Andersson Martin Matsson 2 st Daytona Cobra: Åke Nithenius Olle Dahlqvist | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Följande Cobror är anmälda hittills! 5 st AC Cobra Replica: Gösta Berglund Mikael Gustavsson Håkan Andersson Martin Matsson Thomas Engström 2 st Daytona Cobra: Åke Nithenius Olle Dahlqvist (123 (640x480).jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Snyggt jobbat Thomas! tur att någon är bra på dator/bilder. /G | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Aj,aj,aj! Så fel det blev. Tack för hjälpen Ricky. Kommer inte du med till Halmstad? /G | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Nää, jag håller med dig och kör inte utanför 50-skyltarna. (eller så är det för att bilen inte är klar) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Aj,aj! Den kändes Ricky!! Allvarligt, Juli månad då ska man ju vara på hjul, vad har du skruvat ner nu? /G ![]() | ||
| |||
Admin![]() |
| ||
Member Inlägg: 22 | GöstaB - 2014-07-02 20:44 Aj,aj! Den kändes Ricky!! Allvarligt, Juli månad då ska man ju vara på hjul, vad har du skruvat ner nu? /G :( Har inte haft tid att få klart bilen ännu, men får göra ett ryck nu inför CST. Annars så får jag väl åka åka med Thomas om jag inte hinner! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |