| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den friske har tusen önskningar, den sjuke bara en... |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Icke cobra relaterat -> Allmänt snack | Inläggsformat |
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Tydligen ett populärt forum " Välkommen, HVE. Det finns 673 andra användare inloggade (5 registrerade, 668 gäster)." | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Hacking på gång?? | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Oj, det lät väldigt mycket! | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Populärt forum ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Ja något skumt är det på gång, nu är det 41 gäster, låter väldigt mycket. Många med samma ip-nummer. Jag har stängt av gästfunktionen några timmar nu, men det verkar inte som att det gör någon skillnad?! | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Just nu 200 gäster inloggade nästan samtidigt. | ||
| |||
SamH #40 Sam Hellström/Öst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 56 ![]() ![]() Plats: Flen | Skumt... nu är det 0 inloggade och 140 gäster trots att jag är inloggad... !!!??? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Studerade listan för inloggade. När jag uppdaterar listan så loggar det på 5-10 nya gäster eller befintliga gäster noteras med tidpunkt för senaste aktivitet på samma klocklag som jag uppdaterade listan. Verkar som nån automatikskt scannar efter inlogguppgifter? Lite otäckt. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Nu 885 gäster !!? | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Kulle ! Den riktigt tråkiga hackern är ett psykfall som inte ens fick va me i skolan, med rätta. Mottot för den killen är: Får inte jag va me eller äntligen synas ska jag förstöra för alla andra så mycket jag kan O jag är helt övertygad att NU RÅ seee mig...... Dom som ska ha stryk är karlns föräldrar. de e en karln eller liite mycke sagt en Hen i huvet.. Du vet dom som inte fick va me i skolan för att dom helt enkelt är för töntiga.. O inte bra på nått, gick inte å ha i bollsporter å inte i nått annat (i grunden grymt lata) men datorer då ska här hämnas (Jönssligan) så mitt förslag är vi spenderar en miljon av mina pengar och hittar "Jösse" sen gör vi i denna klubb officiellt stupstocks happening vid stranden på karln, därefter tror jag vi har statuerat exempel och slipper Jönssonpellar utan liv framöver, Om inte gör vi det igen 2015,16,17,18.. Alltid kul me Vikingatag.. Hear Hear.. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Ok! Nå`n annan som har fler förlag? (kan ju ha lite roligare för dina pengar juuu) | ||
| |||
Putte-El #382 Patrick Eliasson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 368 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Gråbo Lerum | Ursäkta för min fråga. Vad gör dessa besökare mer än retar upp oss pga antalet besökare? De lyckas inte göra inlägg Efter senaste uppdateringen, eller?? Så varför bli upphetsad ? Jag har nog missat nåt... Redigerat av Putte-El 2014-05-25 23:06 | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Välkommen, bojan@. Det finns 593 andra användare inloggade (6 registrerade, 587 gäster). Dom är morgonpigga! Nä nu blir det Gardasjön o runt där i en vecka. http://www.youtube.com/watch?v=rtvDCiHfYQ0 | ||
| |||
Putte-El #382 Patrick Eliasson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 368 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Gråbo Lerum | Haha den var grymt rolig. Tack för skrattet. ![]() | ||
| |||
Damien #381/ Göran Johansson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | ![]() ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Man1n - 2014-05-25 21:25 Kulle ! Den riktigt tråkiga hackern är ett psykfall som inte ens fick va me i skolan, med rätta. Mottot för den killen är: Får inte jag va me eller äntligen synas ska jag förstöra för alla andra så mycket jag kan O jag är helt övertygad att NU RÅ seee mig...... Dom som ska ha stryk är karlns föräldrar. de e en karln eller liite mycke sagt en Hen i huvet.. Du vet dom som inte fick va me i skolan för att dom helt enkelt är för töntiga.. O inte bra på nått, gick inte å ha i bollsporter å inte i nått annat (i grunden grymt lata) men datorer då ska här hämnas (Jönssligan) så mitt förslag är vi spenderar en miljon av mina pengar och hittar "Jösse" sen gör vi i denna klubb officiellt stupstocks happening vid stranden på karln, därefter tror jag vi har statuerat exempel och slipper Jönssonpellar utan liv framöver, Om inte gör vi det igen 2015,16,17,18.. Alltid kul me Vikingatag.. Hear Hear.. Man2:an, Jag sög i bollsporter...... ![]() | ||
| |||
Hans Bruman #256 Hans Bruman/Norr ![]() |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Jämtland | Hej, tittade lite på några olika IP nummer som dök upp ofta i listan över besökare och det var från Kina och diverse öststater. Jag skulle tro Moje är rätt ute, det är automatiserade scanningar där man försöker 'brute forcea' lösenorden. Det vi kan göra för att försvåra sånt är att öka kravet på vilken längd lösenorden minst skall vara, tex 12 tecken eller något i den stilen (idag är det 4 tecken vilket är på tok för kort) + skydda admin kontots lösenord (där tycker jag vi har ett bra som inte är enkelt att gissa eller generera)... Men på det hela taget tror jag inte det är någon fara på taket. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Det syftar till att komma in och ta över våra(vi användares) datorer, det kan sedan användas i olika syften, dels för att mot betalning sedan kunna utföra överbelsatningsattacker mot en speciell hemsida. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Nu är dom inne i Albumen med. Micke Ån Har nu över 2300 kommentarer i sitt Album. Vet att han är populär men detta är ju löjligt. ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Uffe 12400 kommentarer...... | ||
| |||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Jämtland | Hehe, jag stängde albumen för gäster... Finns ingen möjlighet att begränsa så de bara har 'läs'... | ||
| |||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Jämtland | dan.carlsson - 2014-05-27 10:54 Det syftar till att komma in och ta över våra(vi användares) datorer, det kan sedan användas i olika syften, dels för att mot betalning sedan kunna utföra överbelsatningsattacker mot en speciell hemsida. jo, de vill kunna posta på vårt forum och få in trojaner i våra datorer. Vad de gör med trojanerna är lite iolika, det beror vem som köper dem :-). Ta det här exemplet tex | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Damien - 2014-05-27 18:59 Uffe 12400 kommentarer...... uffe Intresset ökar! Nä fram med hagelbössan..... | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Inga gäster längre! Hoppas att vi slipper gästerna från Kina nu ett tag! ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |