| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bakom varje färdigställt cobra bygge finns en förbannad fru.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Den 20/5 är första Ulvaträffen för i år. Sista träffen är 9/9. Träffen börjar officiellt kl. 18.00. Men är det vackert väder brukar det vara bra att komma lite tidigare om man vill ha en bra plats. Är det riktigt fint blir det fullt rätt snabbt. Det finns ett fik där man kan inmundiga något lämpligt. ![]() | ||
| |||
Moje #392 Mauri Auvinen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Vid lämpligt tillfälle och väder har jag tänkt mig en tur till Ulva för en fika. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | I morgon 10/6 kommer det att bli väder för en utflykt. Vi tänker åka till Ulva kvarn. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Tyvärr så är jag i Malaga imorgon. ![]() Annars hade jag nog åkt dit. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 261 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östhammar | Fin kväll med massor av bilar. Dock var vi ensamma med Cobra. Nedre delen var full med bilar redan före 18:00. (Nedre parkeringen.jpg) (Enda Cobran.jpg) (Isracing bygge pa sin tid.jpg) (Kraftpaketet.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Tack för dom bilderna, kul med lite blandat. Men bara en fin bil. ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Är det någon som skall till Ulva imorrn? | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Det blev inte så många bilar på Ulva ikväll, här följer en del smakprov. Jag passar även på att tacka min Co-driver, den gode herr Winald för trevligt sällskap. Redigerat av Micke Ån 2014-06-17 22:33 (Ulva1.JPG) (Ulva2.JPG) (Ulva3.JPG) (Ulva4.JPG) (Ulva5.JPG) (Ulva6.JPG) (Ulva7.JPG) (Ulva8.JPG) (Ulva9.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Säsongens andra besök av Ulva. Ganska många bilar men inte alls fullt. Men, mycket folk! Vädret var ju ganska bra! ![]() Gick en runda, tog en fika, och gick en till runda. Sedan åkte jag hem. Jag var ju där inkognito! ![]() Det var inte så mycket intressant. Det vill säga inga Cobror! En mkt snygg Ford F100 -56 tittade jag dock lite extra på. (IMG_2819b.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | När är nästa gång ? hur hittar jag dit ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Det är varje Tisdag tom 9/9. När nästa träff är kan ses i Nästa kalenderhändelse! För att komma till Ulva Kvarn från Uppsala åker man Gysingevägen. Sedan svänger man av till Ulva. https://www.google.se/maps/dir//Sverige/@59.8836937,17.5238996,12z/d... | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Ok Tack. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |