| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Lika bilar, leka bäst. - (Inlagt av: Drake) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Medlemmar -> Medlemsinfo | Inläggsformat |
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Då har även jag fått tummen ur och betalat för 2014! | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Spännande! | ||
| |||
blitzzen #287 Tomas Bengtsson/Väst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 88 ![]() ![]() ![]() Plats: Karlstad | Nu har jag betalat in 300 kr om vi är skyldiga för 2013 meddela oss så sätter jag in ytterligare 300 kr // Maria | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Patteponken - 2014-02-07 14:38 Spännande! Om du tycker det är så spännande så kanske du också skulle prova på det!
| ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | blitzzen - 2014-02-07 17:18 Nu har jag betalat in 300 kr om vi är skyldiga för 2013 meddela oss så sätter jag in ytterligare 300 kr // Maria Om inte jag minns fel så betalade ni 2år förra gången, tror mig läst så! "detta är ett minnes test" | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Blitzzen hade ju betalat tom 2013 så borde vara med på medlemslistan (tråd 2012) | ||
| |||
Dan #173 Dan Asp/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 34 ![]() Plats: Karlstad Bygger | Om vi betalar avgiften för 2014 å får en t-shirt,så har vi något att torka tummen med ![]() | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Goofy - 2014-02-07 18:24 Blitzzen hade ju betalat tom 2013 så borde vara med på medlemslistan (tråd 2012) Rätt! Var inne och kollade på banken nu och Tomas/Maria betalade för 3år 2011-01-17, mitt fel som glömt att anteckna det i medlemslistan! Den är uppdaterad nu, uppdaterar den löpande och skall skärpa mig angånde detta! ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Dan - 2014-02-08 14:25 Om vi betalar avgiften för 2014 å får en t-shirt,så har vi något att torka tummen med :cool: Jag lovar att skärpa mig angående utskick nu! Största problemet har varit bankontot som vi inte har kunnat komma åt, men allt är fixat nu! | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | blitzzen - 2014-02-07 17:18 Nu har jag betalat in 300 kr om vi är skyldiga för 2013 meddela oss så sätter jag in ytterligare 300 kr // Maria Hallå Maria! Nä, det stämmer att ni betalade in för 3år 2011-01-17, så ni ligger rätt i tiden! | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Kulle och jag brukar lösa det här. Jag brukar ha en liten sovsäck med mej som han brukar tjata ner sej i varje år. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Patteponken - 2014-02-08 16:36 Kulle och jag brukar lösa det här. Jag brukar ha en liten sovsäck med mej som han brukar tjata ner sej i varje år. ![]() | ||
| |||
kjeper #23 Kjell Persson/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 36 ![]() Plats: Trollhättan | God Kväll nu har jan betalat in årsavgiften 2014 Hoppas detta kommit rätt. Som jag minns har jag betalat in alla år sedan 1988. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Oj Kjeper då har du nog lägre nr änn mej, jag blev medlem runt 1989-90 nr 30 tror jag. ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Kjell har nr23 och du, Jonas, har nr30! | ||
| |||
brokasarn #370 Larserik Olsson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 20 Plats: Dals Långed | Hej jag har betalat Medlemsavg. i några år ock igår för 2014 men något medlems nr har jag inte sett | ||
| |||
Gold #366 Niclas och Richard Nirvin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 209 ![]() ![]() Plats: Malmö | Det är samma här betalat 2011, 2012, 2013 (kanske inte 2011, minns inte) men inget medlems nr, inte vad jag vet i alla fall? | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Ni måste ju dela sovsäck först! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |