| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: hellre en kråka i näsan än en skata i sängen.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Allmänna frågor | Inläggsformat |
The_Pinks #356 Johan Bergelin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 251 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Lilla Edet Förbrukar bensin | Har beställt ny koppling och delar till växellådan. Nån som har erfarenhet av en fraktid längre än en månad från USA?? Grejorna är skickade med USPS. Långsamma!!!!!! | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Var köpte du prylarna? Beställde från Summit sent i tisdagskväll och fick lådan vid 12:00 igår, så från de stora firmorna brukar det gå fort men man bör alltid kolla så att prylarna finns och man kan inte lite på de leverans datum som kommer fram vid anskaffningsvaror. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 251 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Lilla Edet Förbrukar bensin | Tick performance, sökte på forum i usa och dom hade goda recentioner. Har fått trackingnummer, men varorna har varit fast i maiami sen den 14:de. Har dock hört att usps kan suga ibland. | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Min koppling tog 8 Veckor men då var det med båtfrakt förstås. ![]() | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | The_Pinks - 2014-02-01 12:51 Tick performance, sökte på forum i usa och dom hade goda recentioner. Har fått trackingnummer, men varorna har varit fast i maiami sen den 14:de. Har dock hört att usps kan suga ibland. Det är väl i och för sig inte fel om usps suger! Redigerat av Micke B 2014-02-01 17:04 (SBR41_ups%20delivery%20girl.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 251 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Lilla Edet Förbrukar bensin | Usps? Vad betalade du? | ||
| |||
Azze #388/Hans Gustavsson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 269 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Arboga | Tre veckor har det ungefär tagit vid flygfrakt dom gånger jag plockat över något....UPS har varit segast, prylarna verkar ha snurrat en hel del i Europa/Sverige innan dom levererats till mig....och tyvärr har ingen som kört ut mina leveranser sett ut som hon på bilden ![]() | ||
| |||
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Har oxå fått vänta jättelänge.felet jag gjorde va å skriva min hemmaadress, dom kör bara ut på dagtid,inte efter kl 16,00 .och så snäll som de va la de ingen lapp i brevlådan.Så efter Tre gånger så La Upp en lapp i brevlådan,dvs efter tre veckor så fick jag veta att dom hade försökt nå mig. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 251 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Lilla Edet Förbrukar bensin | Hade du inget trackingnummer som visade att grejorna var i Sverige? | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | En fördel med USPS (Den vanliga Posten) är att om det inte är så dyra saker så slinker försändelsen ibland igenom utan tull o MOMS. Har jag aldrig råkat ut för med UPS och DHL. Har man bråttom så går det att fixa. Körde en gång av en vippa och fick en krokig stötstång på köpet. Det tog 2 respektive 3 dagar att få hem nya prylar. Men, då var frakten dyrare än priset på grejerna. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |