| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Drake the snake tror att han är en orm, bara för han åker runt som ett torrt skinn - (Inlagt av: Patteponken) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Marknad -> Köpes | Inläggsformat |
Pär #187 Pär Jörgensen/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Hej Någon som har en manuell låda som skulle pass på min 289? /Pär | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag kan fixa en om du vill ha en ny. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Spräcker nog budgeten! /Pär | ||
| |||
Putte-El #382 Patrick Eliasson ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 368 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Gråbo Lerum | Ursäkta men budget skall man ha det ?? Och framförallt vad är det för nått?? Mvh Putte | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Putte-El - 2013-11-01 11:15 Ursäkta men budget skall man ha det ?? Och framförallt vad är det för nått?? Mvh Putte ![]() Redigerat av Man1n 2013-11-01 13:23 | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Biluthyrning tror jag! | ||
| |||
Damien #381/ Göran Johansson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Den är till min hobbybil nummer 4 så du har nog rätt i att jag inte borde bry mig om kostnaden! | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Tips!! släpp inte in henne på detta forum, köp !!! (Älskling hittade denna på skroten) /G | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Det är ett bra tag sen hon gav upp! | ||
| |||
klingan75![]() |
| ||
Toploader från äldre Mustanger passar, tar du bakdelen från Galaxien ska du kunna få växelspaken framme vid ratten, släng in en köpes på mustangforumet: mustangclubsweden.org Sedan finns alla delar för att bygga om eller renover på David Kee toploader http://www.4speedtoploaders.com/ Du borde få en låda för 6-7000:- Behöver du sprängkåpa och koppling finns det på Summit. Bra låda som håller för 450+ hk men dock ingen överväxel. | |||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Ja fast mitt tips är att inte köpa något gammalt junk, köp hellre en modern låda, med överväxel. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Pär, köp minst 5 vxl. Jag kör T-56 6 vxl. ligger i 120 km på c:a 1000 varv. ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 388 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ystad, Status: Rullar | Lådan är till min mustang 65. Jag har idag en 3 xäxlad låda och skulle vilja ha tag på en femväxlad. Skall absolut inte vara något gammalt skit, det finns det gott om att köpa men helt nytt känns lite väl häftigt. I cobran har jag en T56 och det känns helt rätt! | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ok, du vill inte ha något gammalt skit, och du har en T56 i Cobran. Vad är det du söker? Det är nog lättare om du ungefär talar om vad du är ute efter och vad du vill betala? Redigerat av Patteponken 2013-11-09 23:45 | ||
| |||
klingan75![]() |
| ||
Sorry, jag uppfattade det som att du hade en budget och att nyare/dyrare lådor inte var aktuellt. Som Patte skriver, du får förtydliga lite. Du har ju hela vägen från Toploader (som förövrigt inte är något gammalt sunk...), T5 från 80-tals-modeller men som behöver lite hjälp för att klara hårda växlingar och högre effektuttag, TKO500 och TKO600. T56 kan du i princip glömma att få in i en Mustang -65 om du inte vill bygga ny kardantunnel. Redan TKO600 är på gränsen. Ska den in i en Mustang -65 hade jag kört på en T5'a. | |||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |