|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg |  |
|
|
|
 Extreme Veteran
 Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Du kan komma hit och hämta ett par om du vill, då tar det bara ett par timmar i varje riktning. |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Ja vafan jag ska till Gävle på tisdag nästa vecka... är dom märkta med 1 ?
Jag har ju att göra med en mycket nitisk herre vid bilprovningen...  |
|
|
|
Expert
    Plats: Herrängen Stockholm | Jag tror att jag har mina besiktningslampor kvar, orkade ju inte byta sist men tror att dom ligger i garaget. Fram och sidoblinkers samt baklysen. Du kan låna dom om du vill. |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Schysst Drake, det räcker med framblinkers. Jag ska montera mina Fiat Barchetta på sidorna, fegar ur lite..... |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Om jag inte minns fel så har de olika märkning för fram och bak. Varför förstår jag inte eftersom, så vitt jag kan se, det är den enda skillnaden. Det bör gå utmärkt att märka en för både fram och bak.
Så om besiktningsgubben är petig så..........
|
|
|
|
Expert
    Plats: Herrängen Stockholm | Äh, fan. Dom kollade inte ens på mina lampor på regbesiktningen. Och på kontrollbesiktningen hade jag tagit bort mina sidoblinkers och körde med orginallampor fram och bak. Med kopplade USA-blink! Inte fan brydde dom sig!!! |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Mmm... Mina blinkers som sitter i fram är märkta 2a. En 2:a innebär att dom skall sitta i bak och inte fram, där skall det stå "1" ev med tillägget a eller b. SÅKLART!!!!!  |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Varför man har 2 identiska så när som på märkningen och part# förstår jag inte. Måste vara den vanliga Brittiska billogiken! |
|
|