|
|
 Regular
   Plats: Söderköping | Någon som har grepp om hur det ser ut med ägare och byggare i området kring Linköping-Norrköping. Jag vet att Rikard L bor i Vagnhärad, vilket är halvvägs till Sthlm, men finns där någon mer? Själv bor jag i Söderköping (11 km sö. Norrköping) |
|
|
|
Member
Plats: Stigtomta | Jag finns i Stigtomta srax utanför Nyköping
SO Lindström Bygger en Ölands |
|
|
|
| Jag finns i Vagnhärad och har en rullande Cobra |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Det här aktualiserar en gammal tråd. Nämligen att man bör skriva in var man bor i kontrollpanelen. Det blir så mycket enklare att se vilka som bor i ens närhet. |
|
|
|
| bra inlägg, skulle vara kul att vilka man har runt sig. |
|
|
|
 Regular
   Plats: Söderköping | Ett embryo till en "avdelning Öster"!
Men visst borde väl finnas en och annan Cobra till i Linköping/Norrköping.
Redigerat av CurreO 2007-05-09 13:17
|
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Själv kommer jag nerifrån Västervikstrakten, har sommarställe i Loftahammar, men bor numera i Stockholm... Åker ofta utmed kustremsan alltså, så du kanske får ett studiebesök Curre! Och andra med som bor utmed vägen.
Så lägg gärna in var ni bor, håller med om att det är båda bra o kul!
Danne C
"We will blow the ass of the Ferraris" (Caroll Shelby) |
|
|
|
Veteran
   Plats: Vagnhärad | Hej!
Ni som har vägarna förbi o vill titta o snacka cobra så är ni välkommna hör bara av er i tid så fixar det sig.
Rickard i VHD |
|
|
|
 Regular
   Plats: Söderköping | Du är välkommen att höra av dig när du har vägarna förbi. Söderköping är ju lagom för en fika paus när man kommer från Stockholmstrakten. Slå en signal när du är på väg 0708-3422548.
|
|
|