|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vi har en inbjudan från Clubcorvettesweden.se om en förarutbildning.
Detta är inget gasa till Max utan här får man lära sig vart man skall bromsa och hur man skall hålla linjen genom kurvorna.
Det är teori dag 20 april, det kostar 1850 kr per bil, nån som är intresserad?
Vet inte om klubben ger nått bidrag!
Det finns bara 5 -6 platser kvar. |
|
|
|
Elite Veteran
  Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Stämmer det att det är över en månad mellan teorin och själva körningen? |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Japp, e du rädd att du glömmer!
Enligt Göran på Clubcorvette så är det så. |
|
|
|
Elite Veteran
  Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Haha, minnet är inte vad det varit Det låter intressant det där. |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vilket intresse som visas. |
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jag är intresserad. Då ska jag vara besiktad. Men jag är i flyttagen då, så jag kan förmodligen inte. ...men INTRESSET är det inget fel på  |
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag är alltid intresserad av att köra på bana.
Tyvärr, så är jag på Goodguys bilshow i Pleasanton, CA den dagen. Himla otur!  |
|
|
|
 Expert
        Plats: Snogeröd. Är på't igen | Synd om dig Blommen, aj ja aj aj...
|
|
|
|
 Expert
       Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Ja visst är det.
Jag måste dessutom utstå en Cobrafrukost med BACC innan Goodguys!
|
|
|
|
| Jag kommer åka utbildningen på Arlanda med min 72:a, detsamma gäller Janne R med sin fina 66:a Corvette + flera modernare Corvetter.
Vore kul om det dök upp några Cobror också.
//Ricky. |
|
|