| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bättre att ha en en va en - (Inlagt av: Tony) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vi har en inbjudan från Clubcorvettesweden.se om en förarutbildning. Detta är inget gasa till Max utan här får man lära sig vart man skall bromsa och hur man skall hålla linjen genom kurvorna. Det är teori dag 20 april, det kostar 1850 kr per bil, nån som är intresserad? Vet inte om klubben ger nått bidrag! Det finns bara 5 -6 platser kvar. | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Stämmer det att det är över en månad mellan teorin och själva körningen? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Japp, e du rädd att du glömmer! ![]() ![]() Enligt Göran på Clubcorvette så är det så. | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Haha, minnet är inte vad det varit ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vilket intresse som visas. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jag är intresserad. Då ska jag vara besiktad. Men jag är i flyttagen då, så jag kan förmodligen inte. ...men INTRESSET är det inget fel på ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag är alltid intresserad av att köra på bana. Tyvärr, så är jag på Goodguys bilshow i Pleasanton, CA den dagen. Himla otur! ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Synd om dig Blommen, aj ja aj aj... ![]() ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Ja visst är det. Jag måste dessutom utstå en Cobrafrukost med BACC innan Goodguys! | ||
| |||
Ricky Berg![]() |
| ||
Jag kommer åka utbildningen på Arlanda med min 72:a, detsamma gäller Janne R med sin fina 66:a Corvette + flera modernare Corvetter. Vore kul om det dök upp några Cobror också. ![]() //Ricky. | |||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |