| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bättre frisk och rik än fattig och sjuk. - (Inlagt av: #3 Kulle) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Tänkte ha en garageträff söndagen den 24 mars från kl.1600 . | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | I'm in!! Samåka från Tokholma några? | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Skulle varit trevligt att träffas och se HVE fina bygge live. Tyvärr passar det inte in. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Någon/några från Uppsala med förorter som ska åka??? | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Dom som har tänkt att komma kan väl skicka ett mail så kan jag skicka vägbeskrivning . Hoppas det kommer några . | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Finns det någon som skulle kunna ta med ruta + lite smådelar som ligger hos PP till träffen? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag är intresserad. Vilka mer tänker åka??? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | H-O Blom - 2013-03-20 11:24 Jag är intresserad. Vilka mer tänker åka??? Men hallå!? Verkar bara bli du o jag Blommen ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | dan.carlsson - 2013-03-20 17:10 H-O Blom - 2013-03-20 11:24 Jag är intresserad. Vilka mer tänker åka??? Men hallå!? Verkar bara bli du o jag Blommen ![]() Finns det någon som skulle kunna ta med ruta + lite smådelar som ligger hos PP till träffen? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | PP kanske.......... | ||
| |||
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | HVE - 2013-03-18 16:37 Dom som har tänkt att komma kan väl skicka ett mail så kan jag skicka vägbeskrivning . Hoppas det kommer några . Hade gärna kommit, ditt bygge är proffsigt med massor av intressanta detaljer, men den här gången hinner jag inte med mellan alla innebandyträningar, scouter och fiolträningar... Ta gjärna några extra bilder på ditt och andra kul byggen om det är OK. Vore kul med ngr bilder extra i albumet. Lasse | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | dan.carlsson - 2013-03-20 17:10 H-O Blom - 2013-03-20 11:24 Jag är intresserad. Vilka mer tänker åka??? Men hallå!? Verkar bara bli du o jag Blommen ![]() Verkar vara dåligt intresse för att se ett av de mer intressanta byggena! ![]() Att åka via Stockholm är nästan dubbelt så långt. Ingen vinst med samåkning! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Jag måste hoppa! Lördagen är det sång träning hela dagen och på söndagen elitseriematch i volleybollen. Jag får åka upp till PP i påsk och hämta grejorna. | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag hade gärna kommit å kikat på detta fantastiska bygge, men ungarna har simskola då. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Om ungarna simtränar kan du väl åka till HVE | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | H-O Blom - 2013-03-21 13:39 dan.carlsson - 2013-03-20 17:10 H-O Blom - 2013-03-20 11:24 Jag är intresserad. Vilka mer tänker åka??? Men hallå!? Verkar bara bli du o jag Blommen ![]() Verkar vara dåligt intresse för att se ett av de mer intressanta byggena! ![]() Att åka via Stockholm är nästan dubbelt så långt. Ingen vinst med samåkning! Om någon mer hakar på från STHLM åker jag imorgon, annars blir jag solo från STHLM, och i övrigt "bara" Blommen, ju fler man är desto roligare lixom. Annars hoppar jag över detta tillfälle Hasse, och kör förbi dig med snoken i sommar då jag kör ner till landet... Micke B? Jocke? PP? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag tänker åka! Kom igen nu era slök-ar!!! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Det startade bra. ![]() Kom iväg rejält försenad. Allt gick bra ända till dess att jag kom till Katrineholmstrakten. Den väg min GPS ville ta var avstängd. Slog en signal till Hasse och fick instruktioner typ kör till den och den rondellen sedan bör din GPS plocka upp spåret. Men vad jag än försökte så kom jag tillbaka till den avstängda vägen. Efter ytterligare ett antal samtal med Hasse slutade det med att han kom och hämtade mig vid en bensinmack och lotsade mig rätt. Problemet var att den alternativa vägen öppnades i höstas och finns inte i min GPS. Dax att uppgradera? Det var dock väl värt allt strul att få se Hasses bygge naken (Cobran alltså era Snoskgoppar!). Det är svårt att se alla finesser när karossen är på plats. Det var verkligen kul att uppslutningen blev såååå stor. Alltid trevligt att träffa sååå många likasinnade och diskutera vår favoritbil! ![]() (IMG_2312b.jpg) (IMG_2314b.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Hasses bygge ser verkligen fränt ut! ![]() Hur många blev ni då? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Det var jag och Hasse! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Äh vad tråkigt! ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |