|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag har haft svårt att balansera mina bakhjul, i somras köpte jag nya däck och då fick dom balanserade, då var dom så krokiga så dom inte gick att balansera!
Har nu lämnat in dom till Intera i Länna, granne med PP. Får ett SMS att dom inte kan rikta dom! Navet i bultindelningen sitter fel svetsat, centrerar inte, KASTA säger Intera va.... näe i helvete heller, mailar till Stefan på seag.se hur gör jag! Köpte Boyd fälgarna av honom 2007.
Skicka över dom så betalar jag säger Stefan, han lämnar till en kille som centrerar nav o bultar, tar upp nav hålet lite så jag bara behöver köpa nya navringar.
Stefan säljer inte Boyd längre, snacka om service, så skall ni köpa fälgar med service ring då Stefan / SEAG på Tel 08-580 369 08.
|
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Då du har studsat runt lite hela tiden då med andra ord?
Ansvarstagande säljare. |
|
|
|
Veteran
  Plats: Uppsala | That was wheelie najs of him..  |
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Den var bra Daimen.
Konstigt nog har jag inte märkt något, det är nog inte så mycket. |
|
|
|
 Expert
     Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Det var nog på passagerarsidan, jag tyckte det skumpade som f-n men jag ville inte säga något....  |
|
|
|
 Veteran
    Plats: Lilla Edet Förbrukar bensin | Köpte mina fälgar och däck av SEAG också. Första leveransen på mina bakfälgar var det fel ET på. Han fixade nya itan extra kostnad. Han är grym!
Redigerat av The_Pinks 2013-03-10 12:19
|
|
|
|
Expert
        Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag lämnade mina fälgar till Stefan / SEAG idag, bar o hoppas att svarvar killen gör ett bra jobb.
Ni som funderar på att köpa, kolla då med Stefan, då får ni bra service. |
|
|