| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: ingenting är omöjligt för den som inte klarar av att göra det själv.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Någon som vill bjuda in oss Crocsare på en garage träff under våren ? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Söndagar mellan 18-20 har funkat bra tidigare. | ||
| |||
Damien #381/ Göran Johansson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Finns det intresse av att åka till strax utanför Uppsala kan jag alltid brygga en balja brunt och leta upp några wienerbröd. / Göran | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Nära och bra! ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Det vet du Daimen, ja kommer. ![]() | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Damien - 2013-02-21 16:07 Finns det intresse av att åka till strax utanför Uppsala kan jag alltid brygga en balja brunt och leta upp några wienerbröd. / Göran I'll be there! När? | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | På hemmaplan då ska jag också försöka komma. //Peter | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Hur passar nästa Söndag 3/3 Från 18.00 ? /Göran | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Passar inte mig personligen tyvärr. //Danne | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Är 3/3 en dålig dag för flera kan vi flytta på det. Ge lite förslag på datum som passar. / Göran | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Skjut på det några veckor, ju varmare det blir ju större är möjligheten att komma i Cobran. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Då väntar vi lite , tills det blir varmare ute. / Göran | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas & undertecknad har diskuterat lite om några garageträffar, och kommit fram till två st. byggen som vi gärna skulle vilja besöka under våren. Berörda är vidtalade men får själva "ge sig till känna", eller "annonsera" sina träffar om och när det eventuellt skulle kunna bli aktuellt ;o) | ||
| |||
leifjohan #94 Leif Strand ![]() |
| ||
Member Inlägg: 9 Plats: Ösmo | Gammal ny medlem jobbat 18 år har nu regbesiktat. Kaross på lack väntar på blästring av ram Håller till i Ösmo ser er gärna hemma hos mig vår /sommar Ej ännu i medlemsregistret hoppas vara där inom kort leifjohan@telia.com Leif Strand Tärnv 7 14834 ÖSMO 0704381153 0852027053 MVH Leffe | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Det ser vi fram emot Leif, kom med en tid bara så väller vi in med wienerbröd! ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Vi provar igen om det finns något intresse av garage kväll hos blästergalningen. Dagar som är på förslag är: Lördag / Sön 11-12 Maj Lördag / Sön 18-19 Maj Ni som är fikasugna och vill skaka tass med någon ny i Crocs gäng kan väll lägga in om vilka datum som passar bäst. Mvh Damien. ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Lörda 11e ska jag verkligen försöka, inte såå långt, hänger på Thomas å bromsok.. ![]() | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Obesiktat men du har väl verkstad.. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Man1n - 2013-05-01 20:34 Lörda 11e ska jag verkligen försöka, inte såå långt, hänger på Thomas å bromsok.. :) Bara att ringa imorgon | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Bestäm bara en dag, tidigare har vi kört söndag em. typ 18-20. | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Är intresserad . Bestäm en tid bara . | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Ok ! Vi provar en garage kväll hos mig. Sön 19 Maj Kl 18-20 Hoppas på lite uppslutning, annars blir det mycket kaffe till mig. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kommer, är det bra väder finns det plats i Cobran. | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag måste prioritera till förmån för varje garagetimme, jag kommer på garageträffar lite längre fram... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Damien: Återigen är det dra-till-landet-helg, långhelg o långt till småland... ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Just nu har följande anmält sitt intresse för garage kväll på Sön 19/5 kl 18-20 HVE Jonas H Peter Sonesson Om någon mer är sugen ,anmäl er här eller lägg ett PM till mig. Vid frågor om vägbeskrivning eller dyl ring. 0703-254525 Göran ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag kommer oxå! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Nån som vet om Danne kommer när nu Cobran äntligen är klar, plåtarna borde väl vara monterade nu! | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Plåtarna var slut på tryckeriet men det kommer nya i höst! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Micke B - 2013-05-15 20:07 Plåtarna var slut på tryckeriet men det kommer nya i höst! Efter tre arbetsdagar ringde jag lite försynt om de möjligtvis var på väg ![]() ![]() Tillråga på allt hiitade han inte mina inskickade ansökningar, "Näe, jag kan inte se dem" ![]() Kontaktade ingenjören som gjorde besiktningen, skickade om grejerna, och i går morse, onsdag hade han grejerna på sitt bord och sa' "Jag ska göra vad jag kan", annars är "han" tillbaka på tisdag(21/5) ![]() ![]() ![]() ... | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Va fan! Kör ändå, vad kan hända? Min framplåt är monterad så att den knappt syns men ingen har sagt något ännu. Det har t.o.m. varit snutar och kollat in bilen, sparkat lite däck och lyssnat på motorn. Men inte fan sa dom något om skylten. Den måste gå som faan den där va? Trimmad? Mmmm, svarade jag osäkert. Dom bara garvade! Jo, det är sant!!! | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | På alla som jag har besiktigat har jag gjort egna skyltar till. Skurit ut plåten i aluminium och smsat regnumret på väg hem från besiktningen till dekalskäraren och hämtat skyltarna på vägen hem. Har till och med blivit stoppad med hemmagjorda skyltar utan att dom har kommenterat detta. Det är lite lotteri att vänta på skyltarna, oftast kommer dom på runt 3 dagar, men inte alltid. Så fort bilen är besiktigad och har fått ett registreringsnummer så går den att skatta och försäkra. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Kulle - 2013-05-16 22:33 På alla som jag har besiktigat har jag gjort egna skyltar till. Skurit ut plåten i aluminium och smsat regnumret på väg hem från besiktningen till dekalskäraren och hämtat skyltarna på vägen hem. Har till och med blivit stoppad med hemmagjorda skyltar utan att dom har kommenterat detta. Det är lite lotteri att vänta på skyltarna, oftast kommer dom på runt 3 dagar, men inte alltid. Så fort bilen är besiktigad och har fått ett registreringsnummer så går den att skatta och försäkra. Som sagt Danne jag sa ju detta för 3 dagar sen
| ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kulle - 2013-05-16 22:33 På alla som jag har besiktigat har jag gjort egna skyltar till. Skurit ut plåten i aluminium och smsat regnumret på väg hem från besiktningen till dekalskäraren och hämtat skyltarna på vägen hem. Har till och med blivit stoppad med hemmagjorda skyltar utan att dom har kommenterat detta. Det är lite lotteri att vänta på skyltarna, oftast kommer dom på runt 3 dagar, men inte alltid. Så fort bilen är besiktigad och har fått ett registreringsnummer så går den att skatta och försäkra. Ja men ytterligare smolk i glädjebägaren är ju att den elektroniska anmälan/registreringen för reg-nummer, där man får reda på numret direkt, funkade ju inte, så vi skickade in ett "fax" (elektroniskt), så mao har jag inget nummer att skära ut ...å andra sidan har jag ingen vattenskär heller ![]() | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hitta på ett! DAN 666 till exempel. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Djävulens tal, 666, är det så jag ses på ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Drake - 2013-05-17 09:25 Hitta på ett! DAN 666 till exempel. ;) Plåtarna ligger förmodligen hemma i låddan har jag fått reda på nu, efter att ha pratat med dem 4 ggr på en vecka ![]() DTG blev det! Dannes Touring G...? | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Gåfort wagen? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | =o) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Någon som vill samäga fn Stockholm? Skall vi lägga lite tidigare ? Hockey final?? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Tack för en trevlig garage träff, gott kaffe o dopp. Skall bli spännande följa ditt fina bygge. Kul att några tappra Crocsare kom, dock jag ensam i Cobra, fick även lite regn på mej, men man e ju härdad. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Tack själv! Alltid roligt att träffa några med liknande intressen. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jag får oxå tacka för en trevlig stund med gofika! (IMG_2323b.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Vill också tacka för gofikat och den trevliga stunden i ormens tecken. Är nog inte sista gången man tittar till det bygget:-) Trevlig bad och relaxanläggning hör även till garaget. | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Tackar för kaffe med dopp och en trevlig stund , alltid kul att träffa andra byggare . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jonas H. du har ett PM! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |