| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Bättre med en ratt i en Taunus, än en tratt i anus! - (Inlagt av: dan.carlsson) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Träffar & Arrangemang! | Inläggsformat |
Mícke_Nilsson![]() |
| ||
Tycker det är otroligt lugnt på detta forum, är nya på detta forum men har varit med på en hel del andra så verkar lite konstigt med tanke på vilka bilar vi kör, borde vara ute för jämnan... ![]() | |||
| |||
Hans Bruman #256 Hans Bruman/Norr ![]() |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Jämtland | Jag kan bara tala för mig själv :-). Dels så är jag i tidigt byggfasen, sen bor jag i Norrland så det är så långt mellan oss byggare här uppe. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Lite dött är det väl, men det är väl för att det inte så många som bygger Cobror jämfört med t.ex. Lotuskopiorna. Ett väldigt aktivt forum är annars locostsweden.se där man kan få mycket tips och inspiration. Och snabba svar! | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag bygger åsso, hoppas komma ut på gatorna under sommaren. Jag håller med dig att man inte ser så många ormar på vägarna, men det jag är mest ledsen över är att det är så få som kommer på träffarna? fattar inte varför? nån som vet. ![]() | ||
| |||
Bryggarn #268 Åke Nithenius/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | Tja är det ngn som bygger i Stockholmstrakten och önskar få tips och inspiration så går det bra att höra av sig. 427 Ölands Cobra. | ||
| |||
ShelbyMicke #269 Shelby Micke Löfqvist/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 327 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Skokloster. Status: precis påbörjat bygget | Tack för erbjudandet. Kommer absolut att nappa på det! Bor i Skokloster och har precis börjat. Mer info finns i min profil/album. Mvh Shelby | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | You are wellcome Shellby Kanske ses på första Ulvaträffen annars, H-O Blom kommer du? | ||
| |||
ShelbyMicke #269 Shelby Micke Löfqvist/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 327 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Skokloster. Status: precis påbörjat bygget | Jag siktar i alla fall definitivt på att komma dit å se vad som rör på sig. Hoppas vädret visar sig från sin vänligaste sida bara... ![]() // Shelby | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Danderyd | oki då ses vi där. Hoppas vädret är med oss och att flera dyker upp. Bryggarn | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Ja, jag kommer nog att komma till Ulva på första träffen om vädret är OK. Om jag kommer i Cobra eller inte återstår att se. Jag lyfte ur motorn i Söndags och jag hoppas att jag hinner få allt klart i tid. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Hej H-O. Hoppas att du är snabb, å får i nya snurran tills ikväll, för jag är sååå nyfiken på soundet. ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Fullt så snabb är jag nog inte. Men, du får se lite mer av hur min Orm ser ut under skinnet. Soundet lär du nog få höra vad det lider! ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |