| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: hellre en kråka i näsan än en skata i sängen.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Marknad -> Köpes | Inläggsformat |
Christian Lindén![]() |
| ||
Letar en framvagnsbalk från en corvette c4. Mvh Christian 070-2564901 | |||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Min har legat och skrotat i garaget i 6 år tills jag kasta den på skroten i somras....vilket oflyt för dig.. | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Chrisian är säkert skitglad för att du berättade det! ![]() ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jag har en fräsch som suttit på en -87. Pm:a mig om du är intresserad. | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag har hur många som helst. | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Schysst Mattias ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Tänkte skriva det igår! Kulle har.... | ||
| |||
Christian Lindén![]() |
| ||
Kulle - 2012-11-03 11:26 Jag har hur många som helst. Okej perfekt! När jag köpte framvagnen så sa säljaren att det var från en 92a alltså den bredare så jag antar att det stämmer, finns det något enkelt sätt att dubbelkolla/identifiera att det stämmer? Vad vill du ha för en balk? Du kanske har någon komplett krängningshämmare styrväxel också då? För dom går väl inte heller att använda till cobra? | |||
| |||
Christian Lindén![]() |
| ||
Har försökt svara på några PM jag fått men det fungerar inte, skulle behöva en balk ganska snart så ring mig gärna det funkar alltid ![]() | |||
| |||
Christian Lindén![]() |
| ||
Har nu konstaterat att det är den äldre 84-87 framvagnen jag har och då även den jag behöver balk till! | |||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag har bara haft en 84-87 framvagnsbalk, och den är borta för länge sedan. ![]() | ||
| |||
Christian Lindén![]() |
| ||
Kulle - 2012-11-12 07:54 Jag har bara haft en 84-87 framvagnsbalk, och den är borta för länge sedan. :( Okej det var synd men någon annan måste ju ha en liggandes!?? Skulle behöva en nuu ![]() | |||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | Hej Kolla med Micke Ån han köpte av mig . | ||
| |||
Christian Lindén![]() |
| ||
Ricky - 2012-11-12 16:25 Hej Kolla med Micke Ån han köpte av mig . Jo jag har pm:at han men får inget svar, du kanske har telefon nummer till honom? | |||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Christian Lindén - 2012-11-12 17:06 Ricky - 2012-11-12 16:25 Hej Kolla med Micke Ån han köpte av mig . Jo jag har pm:at han men får inget svar, du kanske har telefon nummer till honom? Hej, har varit på tjänsteresa till Holland men nu e jag tebaxx.... Du e sugen på att bygga till helgen antar jag.. ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |