| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Jag var sorgsen över att jag saknade skor, ända till jag mötte en man utan fötter. - (Inlagt av: ShelbyMicke) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | http://www.granturismomagazine.se/expo/ | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Skall vi ha Crocs Meating. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Rykten säger att det ska vara en cobra med. En blå... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Ja...... Vems då då | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Vet inte. Blå var den iaf. Din? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Har du sett eller bara hört? Vem har skvallrat! | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Det märks när man kommer dit. Skall vi ha Crocs Meating.???????? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2012-10-26 08:35 Har du sett eller bara hört? Vem har skvallrat! ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | 222219 - 2012-10-26 09:09 Det märks när man kommer dit. Skall vi ha Crocs Meating.???????? Det kunde väl vara något! Finns det något intresse att CROCS Stockholm träffas och bjuder in hela "riket"? Jag kommer dit, vilken dag skulle passa er som är intresserade av att träffas i CROCS-konstellationen? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Fredagen skulle passa mej bäst. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2012-10-26 14:11 Fredagen skulle passa mej bäst. Fredag OK för mig... | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | dan.carlsson - 2012-10-25 16:41 Vet inte. Blå var den iaf. Din? Vilken nyans av blå? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Hemliga klubben undrar vilken färg det var på ränderna? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2012-10-26 19:13 Hemliga klubben undrar vilken färg det var på ränderna? Vita... Kanske? | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Fredag OK. Var och när? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | 222219 - 2012-10-29 07:09 Fredag OK. Var och när? Vi stöter o blöter det lite här... Är det fler som har möjlighet o lust att besöka GT och mötas lite informellt, fika, ljuga o planera lite för sommaren på fredagen, eller passar lördag - söndag bättre för dig? | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Fredag är optimalt, lördag funkar, söndag är mindre bra. Danne, hur var det med den blå med kanske vita ränder, kan man tänka sig att en bildtext i ditt album ger en fingervisning? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | 222219 - 2012-10-30 07:37 Fredag är optimalt, lördag funkar, söndag är mindre bra. Danne, hur var det med den blå med kanske vita ränder, kan man tänka sig att en bildtext i ditt album ger en fingervisning? ...jaa, och tillsammans med statusen ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Jaaaa! Är det inte dags för ett litet Cobra meeting å några bärs sedan? | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Ser ut som jag är på hemma bana (Sverige) på fredagen, Lördag söndag kört. Vore trevligt med en träff och en hel del bärs.. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Verkar som fredagen passar bäst, ska vi spika? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Ta beslut Jonas !! ( En säljare får aldrig tveka på beslut.. ) ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Fredag är bestämt. ![]() Nån som vet om det finns nån bar där? Hittade inget på hemsidan. Redigerat av Jonas H 2012-10-31 15:29 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Det finns restaurant / servering iaf vet jag. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Bra beslut Jonas, Jag är på ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | I'm game! ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Toppen, bra med Pub före då hinner en bira gå ur tills man ska åka hemåt. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Vart går vi vidare sen? | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Jag kanske är på... Börjar Natt på Söndagen då???? Orkar inte slagga hos PP för han tjöötar o spelar så man inte får sova. sängplats? | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Vem fan har lurat i dej att du skulle få sova hos mej? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Låter som om det kan bli lite folk: Haag 222219 Ån Bojan undertecknad 5 man! Bättre kan vi! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | 222219 - 2012-11-01 17:25 Toppen, bra med Pub före då hinner en bira gå ur tills man ska åka hemåt. Sov över hos PP | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Utgår från att Matthias å Blomman samåker från Uppsala... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Utgår från att Matthias å Blomman samåker från Uppsala... | ||
| |||
| ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | bojan@ - 2012-11-03 19:50 222219 - 2012-11-01 17:25 Toppen, bra med Pub före då hinner en bira gå ur tills man ska åka hemåt. Sov över hos PP Ja det är lite pinsamt när han drar igång..... men kul | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | dan.carlsson - 2012-11-03 18:18 Låter som om det kan bli lite folk: Haag 222219 Ån Bojan undertecknad 5 man! Bättre kan vi! MAN1n är på | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Om nån inte uppfattade det som Micke sa, så samåker jag med Blommen...;-) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Micke Ån - 2012-11-03 19:51 Utgår från att Matthias å Blomman samåker från Uppsala... Micke: f@n va' tjatig du är ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | dan.carlsson - 2012-11-04 11:35 Micke Ån - 2012-11-03 19:51 Utgår från att Matthias å Blomman samåker från Uppsala... Micke: f@n va' tjatig du är ![]() Vill bara vara extra tydlig så att alla förstår... ![]() | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Ja e på pn, jag får trycka Drake i Dajmjjyumaten?? http://www.youtube.com/watch?v=y8jki4i4raQ Äh rök en gosa och joddla lite?? De vara somma som så vi skulle försvara fosterland. Redigerat av Patteponken 2012-11-04 23:41 | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Jaha, det verkar som ni bestämt att jag är med och jag gör ju alltid som jag blir tillsagd. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Patteponken - 2012-11-04 23:33 Ja e på pn, jag får trycka Drake i Dajmjjyumaten?? http://www.youtube.com/watch?v=y8jki4i4raQ Äh rök en gosa och joddla lite?? De vara somma som så vi skulle försvara fosterland. OJ! På en söndagskväll!!!! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | H-O Blom - 2012-11-05 11:15 Jaha, det verkar som ni bestämt att jag är med och jag gör ju alltid som jag blir tillsagd. :cool: Då ser det ut så här: Haag 222219 Ån Bojan Danne MAN1n Hans-Olof | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Någon som har ett par äkta myggjagare? Stlk 43? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | dan.carlsson - 2012-11-06 08:23 H-O Blom - 2012-11-05 11:15 Jaha, det verkar som ni bestämt att jag är med och jag gör ju alltid som jag blir tillsagd. :cool: Då ser det ut så här: Haag 222219 Ån Bojan Danne MAN1n Hans-Olof no bojan det blir 40års fest. | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | 10 små n...... | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Thomas - 2012-11-06 17:38 10 små n...... Havrepojkar??? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Vart går vi sen? Förslag? | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 2 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |