| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Jag går hellre ut och äter , än ser mina barn svälta - (Inlagt av: SSDD) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning väst | Inläggsformat |
stiga #131 Stig Andersson/Väst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | http://www.mandysdiner.se Intresseförfrågan. Vem hänger på en Söndageftermiddag till Mandys Dinner? Crocs Väst | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Är utomlands 9 och 16/9 Gäller det Töreboda eller Älvsered? /Goofy | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Älvsered | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Har ni varit iväg? nu till helgen ser det ju annars ut att bli skapligt väder om prognoserna stämmer. /Goofy | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Vi återkommer med denna aktivitet i vår. Mandys Älvsered stänger nu över vintern | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Ok,låter bra. /Goofy | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Vi tänkte en första Crocs träff väst på http://www.mandysdiner.se 1 Maj Anmälan senast 15 April då vi behöver boka bord. | ||
| |||
HasseE #295 Hans Engquist/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 42 ![]() Plats: Skövde | Hej! Anmäler mig gärna till Mandys. Försöker även få med mig Nordin. | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Skall också planera in Mandys i min kalender, låter trevligt. | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Hej 10 platser bokade kl 14,30 Älvsered | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Jag bokar 2st platser om det är ok ta med passagerare som också är Cobra entusiast men ej medlem? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Hur går det? blir det något /Goofy | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | Hej Ja, det blir av. /Stig | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Det ser ju ut att bli bra väder så kom igen nu, dags att lufta Cobran , Häng på!!!! Redigerat av Goofy 2013-04-28 14:43 | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 70 ![]() ![]() Plats: Kungsbacka | För Er som vill samåka på småvägar via Kinna. Träff Statoil Mölnlycke (ligger i centrum) kl 12,30 kontakt Christer 0765533187 /Stig | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | stiga - 2013-04-29 15:41 För Er som vill samåka på småvägar via Kinna. Träff Statoil Mölnlycke (ligger i centrum) kl 12,30 kontakt Christer 0765533187 /Stig Låter bra, kommer! /Goofy | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | stiga - 2013-04-29 15:41 För Er som vill samåka på småvägar via Kinna. Träff Statoil Mölnlycke (ligger i centrum) kl 12,30 kontakt Christer 0765533187 /Stig Solen skiner idag!!!!!!!! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |