| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Den som vandrar genom livet med huvudet ödmjukt böjt kliver aldrig i en hundskit - (Inlagt av: dank) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
allan 346/Allan Svensson ![]() |
| ||
Member Inlägg: 26 ![]() Plats: segeltorp | Cobra åkare kan väl samlas vid mcdonalds Upplandsväsby ca kl.9.30 åka i samlad trupp insläpp vid 10 tiden | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Bravo Allan, du gjorde det! ;) | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Gjorde vadå da? | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | , Redigerat av Patteponken 2012-08-15 22:16 | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kommer direkt eller via Väsby-Donken. ![]() | ||
| |||
andersb #336 Anders Borg/Sthlm ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 59 ![]() ![]() Plats: Vallentuna | Jag hänger på om vädret är OK. Har lekt badkar ett antal gånger i sommar och är lite trött på det. | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 59 ![]() ![]() Plats: Vallentuna | Verkar ju bli hyggligt bra väder på söndag. Hur många hänger på? | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Kommer å hälsar på, tar med mig juniorerna tror jag.... | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Ser hyfsat ut för Stockholm och Vallentuna. Både enligt SMHI och YR. Däremot så ser det det inte lika bra ut för Uppsala enligt SMHI. På YR ser även Uppsala rätt OK ut. Men, senast det var det läget, en Tisdag då jag hade planerat att åka till Ulva, kom det ett rejält åskväder med mycket regn. Så jag litar mer på SMHI efter det. Jag avvaktar och ser hur det blir i morgon. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag kommer imorgon. ![]() | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 59 ![]() ![]() Plats: Vallentuna | Jag avvaktar vädret lite till. Ser det Ok ut åker jag direkt dit lite innan 10. /Anders | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vi blev fem tappra Cobra ägare inkl Bryggarns Daytona. Kom två droppar regn under dagen. Lennart fick åka upp till Bosse bildoktorn för parad inkl frågor. | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Hade du ingen kamera med dig? ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jorå, har bara låne mobil, tog ett tag innan jag fick fram bilderna. Å var var du då, då ,då,dådddddddddå. Vi som var där. Jag, Lennart, Allan, Bryggarn i Daytona och Anders B Redigerat av Jonas H 2012-09-03 09:05 (Flyget vallentuna50.jpg) (Flyget vallentuna...50.jpg) (.50.jpg) (Flyget vallentuna.50.jpg) (Flyget vallentuna..50.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Vackert!!!! Kräftspadet från föregående kväll gav mig förhinder att besöka fältet... | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |