| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Jag äter hellre själv än ser mina barn svälta. - (Inlagt av: JockeE) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Vi spånad lite under CST att åka på EM i dragracing på Tierp Arena det är 23 - 26 Augusti. Om det finns intresse så kan jag stå för husrum, jag bor 80 km från arenan (trodde det var närmare) med 110 väg nästan hela vägen, ca 45 minuter att åka. Som det ser ut nu så blir det skit väder ![]() Det finns ju två till event som är av intresse. TTA Elitserien i racing 14 - 15 september och Historisk racing, Sportvagns meeting. 22 september Vad tycker ni ? ska vi dra ihop något ? | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | 23-26 Augusti är jag bortrest. Men TTA har jag planerat att åka och kika på. Vad gäller historisk racing helgen efter har jag inte bestämt nå't än. Väntar nog till efter TTA innan jag bestämmer mig. Jag åker nog inte till "Viken" innan racet. Lite långt! | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | 222219 jag bor 80 km från arenan (trodde det var närmare) med 110 väg nästan hela vägen, ca 45 minuter att åka. 45 minuter, 80 km?? Har du en Fordmotor eller?? | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Drake - 2012-08-15 17:38 222219 jag bor 80 km från arenan (trodde det var närmare) med 110 väg nästan hela vägen, ca 45 minuter att åka. 45 minuter, 80 km?? Har du en Fordmotor eller?? Vi fick ju stanna och vänta på honom flera gånger på gotland :laugh: åsså branden ibland | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Helt klart kan jag tänka mej att vara med. Ser gärna öven en mellanlandning hos Mr Brewer som vi snackade om. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Micke B - 2012-08-15 19:13 Aja baja. Inte kasta sten i glashus när man är pallbocksracer. Drake - 2012-08-15 17:38 222219 jag bor 80 km från arenan (trodde det var närmare) med 110 väg nästan hela vägen, ca 45 minuter att åka. 45 minuter, 80 km?? Har du en Fordmotor eller?? Vi fick ju stanna och vänta på honom flera gånger på gotland :laugh: åsså branden ibland | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Inlägget var menat till Drake. Micke har ju inga pallbockar?? | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Pallbocksracer??? Jag gissar att jag har mer mil på mätaren än vad du har den här sommaren. Man behöver ju inte skriva en följetång och berätta varje gång man gjort en tur, eller hur? ![]() Apropå pallbockar alltså! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Mer mil har du sökert de mornar när du vaknar med kladdig mage och hästsvansen intrasslad i gomseglet. Att du har åkt mellan dina grannar och stört dom hela sommaren känns nog som många mil. Framförallt för dina grannar men jag skulle tro att 4 mil har du nog presterat. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Var det inte du sim skröt om att du inte tankat sedan sfro2 ? Eller var det Blommen? Redigerat av Patteponken 2012-08-16 00:28 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | , Redigerat av Patteponken 2012-08-16 00:26 | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Drake - 2012-08-15 17:38 222219 jag bor 80 km från arenan (trodde det var närmare) med 110 väg nästan hela vägen, ca 45 minuter att åka. 45 minuter, 80 km?? Har du en Fordmotor eller?? I och för sig så har jag en Ford motor så det borde ju gå fortare, men jag tänkte att man skulle åka i samlad trupp och då måste ju vi med rätt motor åka lite långsammare. ![]() | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Patteponken - 2012-08-16 00:24 Var det inte du sim skröt om att du inte tankat sedan sfro2 ? Eller var det Blommen? Jag kör sällan förbi en Bensinmack! ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |