| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Barn tala om vad de göra, gubbar om vad de gjort och narrar om vad de skola göra. - (Inlagt av: #3 Kulle) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Kaross och Exteriör | Inläggsformat |
Lars #323 Lars Essén/Sthlm ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Hej, är det ngn som har ritningar på quick jacks som de kan dela med sig av? MVH Lasse | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Jäpp Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Tackar! nu skall jag bara försöka hitta ett program som läser filen. Verkar vara ett format som skapats av Quickcad. Vilket program använder du för att läsa filen? MVH Lasse | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hmm, har inte öppnat den sedan jag bytte till Apple, men jag tror att det var Cad Standard Lite. Annars så borde väl Autocad kunna ta den, eller vilket cadprogram som helst? | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | http://www.cadstd.com/lite.html | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Tack Bojan, men vet du att programmet hanterar .CAD filer? Jag har redan laddat ner ett par program som inte funkar ![]() MVH Lasse | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Jag kollade bara att drake filen gick! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Det räcker för mig!!! Tack Bojan, MVH Lasse | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Jag tror det går troll i det här ![]() Nu så får jag upp en ritning, men den är helt konstig! Man ser en quick Jack i mitten, men knappast tillräckligt för att göra ngt. Får du upp en riktig ritning Bojan??? Lasse (Quick jack.JPG) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Svara Drake! Bortom min förmåga. Jag kan knappt rita en streckgubbe. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Hm, mysko. Kollar vidare. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Nä, den verkar vara för evigt förlorad i cyber-rymden. Hör med Kulle, det var han som skar mina så han borde ha. Dessutom så måste det väl finnas en massa ritningar på nätet? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Google is our friend! (1.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Fantastiskt, jag fattar inte hur ni hittar allt! Jag har sökt, men inte hittat ngt. Tack i alla fall! Lasse | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Drake - 2012-06-05 20:39 Google is our friend! En fråga, vilken typ skall var fram respektive bak??? Lasse | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | Ingen som vet om den långa skall vara fram eller bak??? MVH Lasse | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | http://www.snakebite.com.au/quickjackpadssetof4-p-35.html?zenid=2ce... Kolla under mer bilder så kanske! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 478 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Ekerö | De ser ut som att de längre sitter bak, vilket jag också gissat på. Tack för länken Bojan! MVH Lasse | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |