| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: cabriolet är otäckt |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Norr | Inläggsformat |
Kim #307 Kim Carlsen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Nu på lördag den 12/5 är det crusing i Gävle, är det någon som tänker besöka guldstaden? Jag bjuder på grillkorv på eftermiddagen om intresse finns? | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Kim - 2012-05-10 19:20 Nu på lördag den 12/5 är det crusing i Gävle, är det någon som tänker besöka guldstaden? Jag bjuder på grillkorv på eftermiddagen om intresse finns? Här med o jag bjuder på sprit! http://www.shra.nu/pg001.html | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Då bjuder jag på både sprit,öl och korv:-) | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kim - 2012-05-11 07:32 Då bjuder jag på både sprit,öl och korv:-) Oj, nu blev det svårt ![]() ![]() | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Om jag hinner skruva ihop till i morgon så kommer jag till Gävle. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Skulle vara trevligt om vi blev några stycken. Annars blir man för full om man ska dricka allt själv. | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | 222219 - 2012-05-11 09:56 Om jag hinner skruva ihop till i morgon så kommer jag till Gävle. Fick du länken till CST tröjan? | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Japp jag har beställt ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Kim - 2012-05-11 14:05 Skulle vara trevligt om vi blev några stycken. Annars blir man för full om man ska dricka allt själv. Det är bara huv, vindruta och lite små pyssel så jag borde hinna. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Jag åker troligen några varv tidigt på kvällen annars star det bara still och det är inte så roligt:-) jag brukar ställa mig och spana lite sen åker jag hem med bilen och ner på stan och tar några öl,,,,undrar du om jag hade fått länken till tröjan? Jag hittar ingen länk. | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Hur dags är tidigt? Jag har fått ihop bilen så nu fattas bara bra väder. | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Bra jobbat:-) Ja det ser inte så lovande ut just nu med vädret, men det skulle klarna upp i dag jag åker in när vägarna är torra. | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kim - 2012-05-12 08:38 Bra jobbat:-) Ja det ser inte så lovande ut just nu med vädret, men det skulle klarna upp i dag jag åker in när vägarna är torra. Gävlesektionen: Hur gick det i helgen ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Vi var minst tre ormar som rullade runt i Gävle, men det var kallt så jag åkte hemåt tidigt. Redigerat av 222219 2012-05-14 10:51 | ||
| |||
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Synd att vi missade varandra hela tiden:-) Men vi får försöka ta en runda en en lördag och ta lite fika eller nått. | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Hej Pöjker ! Inte varit på hemmabana¨på länge så missade Crusingen men framöver finns det hopp. Bilskrället är planerad att vara klar i slutet på juni så gärna en fikasväng efter midsommar.. | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |