| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: cabriolet är otäckt |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Marknad -> Köpes | Inläggsformat |
Auvoja![]() |
| ||
Väldigt intresserad av att köpa en ac cobra. Endast färdiga fullt körbara objekt i prima skick av intresse. Kom med förslag! //Daniel 0766347115 | |||
| |||
MSP![]() |
| ||
Hej, Jag funderar på att sälja min cobra. Du kan höra av dig på 0703886707 så kan jag skicka över lite bilder och info. Mvh Mats | |||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Auvoja - 2012-04-20 20:12 Väldigt intresserad av att köpa en ac cobra. Endast färdiga fullt körbara objekt i prima skick av intresse. Kom med förslag! //Daniel 0766347115 Daniel, pga. "ändrade familjeförhållanden" så kommer jag att sälja min ögonsten: http://www.crocs.nu/forum2/photos/get-photo.asp?photoid=8346 Dörrsidor, sittbrunnskapell mm. är under åtgärdande plus en del ytterligare förfinande arbeten kommer att genomföras nu i höst vinter. Skicka mig ett PM om det är intressant. | ||
| |||
Damien #381/ Göran Johansson ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Uppsala | Väldigt trist Danne! Hoppas du "slipper" sälja. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Damien - 2013-10-07 09:16 Väldigt trist Danne! Hoppas du "slipper" sälja. Tack Damien, det hoppas jag också, men jag kommer att påbörja en försäljningsprocess även med ormen. Lyckades sälja huset snabbt, ska nu sälja sommarhuset också, vilket kana vara trögt ![]() | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Tråkigt, tråkig Danne! Hoppas det ordnar, upp sig för dig. Vore tråkigt om du måste offra ormen också. /G | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | GöstaB - 2013-10-07 11:36 Tråkigt, tråkig Danne! Hoppas det ordnar, upp sig för dig. Vore tråkigt om du måste offra ormen också. /G Nu tenderar jag ta över tråden men... Jag har räknat med att bli tvungen sälja av allt för att kunna skilja mig, det visar bara hur gärna jag vill skilja mig!! | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Eftersom tråden startades för 1 1/2 år sedan så kanske han redan köpt sin bil ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | LS7 - 2013-10-07 16:31 Eftersom tråden startades för 1 1/2 år sedan så kanske han redan köpt sin bil ;) Oooops, det såg nog inte MSP heller ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Men Danne, tänk dej för nu! Ni måste ju få massor av pengar över, vad skall du med dom till om du inte har nån Cobra! Detta måste vi snacka om. | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Hoppas det löser sig för dig Danne. | ||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | Hej När jag Skilde mig så tog jag Bilen och Motorcykeln o lämnade resterande!! snabbt och smidigt ( fast dyrt) Ta du Cobran o lämna stugan till Kärringen så kan hon o nästa snubbe strula med underhållet där . när du kör CST o njuter av friheten .:) | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Ricky - 2013-10-08 08:09 Hej När jag Skilde mig så tog jag Bilen och Motorcykeln o lämnade resterande!! snabbt och smidigt ( fast dyrt) Ta du Cobran o lämna stugan till Kärringen så kan hon o nästa snubbe strula med underhållet där . när du kör CST o njuter av friheten .:) Tack alla. Glöm inte att jag bor i Stockholm, flyttade hit och ställde mig i bostadskö för 7 år sedan. 7 år i bostadskön räcker ingenstans här. Jovisst, nyproducerat får man på den kön men= sviiiindyrt. Behöver ha loss lite kapital. Får vi sommarhuset sålt till det mäklaren tror o hoppas, inte alltför långt bort i tiden, då klarar jag mig bra. Då är jag inte så trängd. Men över tid o längd tänkte jag köpa ngt biliigare, typ en TVR. | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Tråkigt Danne, en tröst i allt skit är väl att bilen är färdigbyggd. (svårare sälja halvbyggd) Samt att du får en rejäl slant för den, med tanke på skicket och att den är välbyggd. Lycka till! | ||
| |||
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Alltid tråkigt när det blir så men ett råd kan ju vara att skriva in Cobran/hobbybilen i ett äktenskapsförord så sparar man halva bilen iallafall, sen att man tyvärr kanske behöver sälja ändå pga av boende mm är ju alltid tråkigt. Så Danne backa lite och räkna en gång till och så får vi hoppas att sommarstugan säljs först så du slipper bli av med bilen, och TVR !!?? skärpning.... så lätt kommer du inte undan Crocs. ( det var väl inte oss du ville skilja dig från ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Thomas - 2013-10-08 13:06 Alltid tråkigt när det blir så men ett råd kan ju vara att skriva in Cobran/hobbybilen i ett äktenskapsförord så sparar man halva bilen iallafall, sen att man tyvärr kanske behöver sälja ändå pga av boende mm är ju alltid tråkigt. Så Danne backa lite och räkna en gång till och så får vi hoppas att sommarstugan säljs först så du slipper bli av med bilen, och TVR !!?? skärpning.... så lätt kommer du inte undan Crocs. ( det var väl inte oss du ville skilja dig från ;) Får jag inte vara med och leka om jag kommer i en TVR ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | dan.carlsson - 2013-10-08 15:31 Thomas - 2013-10-08 13:06 Alltid tråkigt när det blir så men ett råd kan ju vara att skriva in Cobran/hobbybilen i ett äktenskapsförord så sparar man halva bilen iallafall, sen att man tyvärr kanske behöver sälja ändå pga av boende mm är ju alltid tråkigt. Så Danne backa lite och räkna en gång till och så får vi hoppas att sommarstugan säljs först så du slipper bli av med bilen, och TVR !!?? skärpning.... så lätt kommer du inte undan Crocs. ( det var väl inte oss du ville skilja dig från ;) Får jag inte vara med och leka om jag kommer i en TVR ![]() ![]() Jodå det är klart du får
| ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Kanske starta en fond som kan hjälpa Cobra ägare i nöd!!! | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Tråkigt Danne jag vet hur det känns, men det finns några prejudikat där hobby utrustning har blivit undantagen giftorätt då det varit uppenbart att utrustningen varit enbart för den ena partens hobby. Det innebär i praktiken att det inte är "dagsvärdet" som gäller vid en skilsmässa utan inköpsvärde på delarna. Jag sitter i samma sits men jag får behålla min orm då den blir småpengar när man bara räknar inköpet. För övrigt är jag numera skild och fri att åka på alla CST jag vill. ![]() | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vad kostar en TVR då! Vad får du för Cobran vid en snabb affär om du har brådis 200-280' nej Danne, låna lite o behåll din fina Cobra, en "låg" värdering kanske kan hjälpa dej, räkna nu, du kommer ångra alla timmarna som du slitet. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Jonas H - 2013-10-08 22:06 Vad kostar en TVR då! Vad får du för Cobran vid en snabb affär om du har brådis 200-280' nej Danne, låna lite o behåll din fina Cobra, en "låg" värdering kanske kan hjälpa dej, räkna nu, du kommer ångra alla timmarna som du slitet. 👍 | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Ähh vad fan, skaffa en rik kärring nu när du ändå har läge.... ![]() | ||
| |||
Vortex #302 Ralf Wrangö/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Trist efter så många timmar under huven. Håller tummarna att du kan behålla ögonstenen. Hann du montera in Oxygensensorn? Hälsningar Ralf. Redigerat av Vortex 2013-10-11 13:54 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Vortex - 2013-10-11 13:52 Trist efter så många timmar under huven. Håller tummarna att du kan behålla ögonstenen. Hann du montera in Oxygensensorn? Hälsningar Ralf. Ralf, det blev, som du förstår en helt upp o ner-vänd sommar, så jag har inte kört med sensorn, tyvärr. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | P Sonesson - 2013-10-08 20:37 Kanske starta en fond som kan hjälpa Cobra ägare i nöd!!! ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |