| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: När jag var en liten pojk var jag helt säker på att "Happy ending " handlade om film ? - (Inlagt av: Patteponken) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning väst | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Kanske skulle varit syd istället ( men då hade Sofiero länken fått ännu mindre resons Båstad classic arrangeras sista helgen i juli vart år, i år så tänkte även de uppmäksamma cobran och bjuder in de som vill att delta de dagar det gäller är den 27/7 samt 29/7. Då CST GOTLAND är just denna vecka så kanske inte så många kan men kontakta Jan Ternström här på forumet för mer info. | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Tidningen AutoMotr Sport kommer att vara med på hela Båstad Classic Motor. Så möjligheten till reportage är stor. | |||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Ferdinand - 2012-03-30 11:07 Tidningen AutoMotr Sport kommer att vara med på hela Båstad Classic Motor. Så möjligheten till reportage är stor. Då skulle du ju ha dina nya fälgar Ferdinand, Hur går det, har du beställt? //Danne | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Thomas - 2012-03-28 17:02 Kanske skulle varit syd istället ( men då hade Sofiero länken fått ännu mindre resons Båstad classic arrangeras sista helgen i juli vart år, i år så tänkte även de uppmäksamma cobran och bjuder in de som vill att delta de dagar det gäller är den 27/7 samt 29/7. Då CST GOTLAND är just denna vecka så kanske inte så många kan men kontakta Jan Ternström här på forumet för mer info. Är det därför vi är så få? På CST2012
| ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | bojan@ - 2012-03-30 20:24 Thomas - 2012-03-28 17:02 Kanske skulle varit syd istället ( men då hade Sofiero länken fått ännu mindre resons Båstad classic arrangeras sista helgen i juli vart år, i år så tänkte även de uppmäksamma cobran och bjuder in de som vill att delta de dagar det gäller är den 27/7 samt 29/7. Då CST GOTLAND är just denna vecka så kanske inte så många kan men kontakta Jan Ternström här på forumet för mer info. Är det därför vi är så få? På CST2012
Jag fattar inte det?? Utan CST vete fan vad jag skulle haft bilen till. Men jag kanske missat nåt? | ||
| |||
Drake #270 Stefan Karlström/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2644 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Herrängen Stockholm | Mmm, kanske det ja! | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Har inte betällt fälgarna än. Måste dubbelkolla allt så att det blir rätt när man låter dem bygga fälgarna med rätt offset osv. Hittintills har vi bara en Cobra anmäld + Olles och min. | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Har talat med vår Media sponsor tidningen Vintage (ingår i Auto Motor Sport och Egmond förlag). De tyckte det skulle vara trevligt om vi kunde få ihop ett par Cobror med tanke på 5o års jubileumet. Antingen fredagen den 27/7 alt söndagen den 28/7. Passar någon av dagarna bättre? Vore kul om vi fick ihop 5-7 olika bilar. | |||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Jag kommer nog, skall bara få tummen ur och besiktiga bilen.. | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Välkommen kan bli reportage om vi har tur. | |||
| |||
Ricky #309 Ricky Erlandsson/Syd ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 134 ![]() ![]() Plats: Lerberget. / demonterar | Hej Jag kommer att vara på plats med bilen ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |