| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: If you don't go do what you wanna do, you're just bullshitting yourself. /Carroll Shelby |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Cobra forum -> Allmänna frågor | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Jag hinner inte läsa ALLA nya inlägg på forumet, not ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag håller med dig Jonas, skitdött! Kan väl berätta att P.Sonesson kom hem på ett spontanbesök med cobran i lördags, precis när grabben kom hem från fotbollsträningen. Peter bjöd junior på en åktur han sent kommer glömma, han har pratat cobra HELA helgen...Tack Peter! å sonens vägnar. Annars väntar jag bara på att nån ska bjuda till garageträff... nån.? inte det.? snälla.? | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Matthias - 2012-03-26 11:48 Jag håller med dig Jonas, skitdött! Kan väl berätta att P.Sonesson kom hem på ett spontanbesök med cobran i lördags, precis när grabben kom hem från fotbollsträningen. Peter bjöd junior på en åktur han sent kommer glömma, han har pratat cobra HELA helgen...Tack Peter! å sonens vägnar. Annars väntar jag bara på att nån ska bjuda till garageträff... nån.? inte det.? snälla.? Okejdå Matthias, Garageträff hos Danne, preliminärt 21 -22 april, om tre veckor. Förhoppningsvis med en rykande färsk lack som står o härdar till sig på ställningen, och ett rentvättat körbart chassi där man kan få provköra det i gokartutförande, va' sägs om det? -"Bullar & saft" ??? Okejdå, saft till dig, vi andra dricker stout... //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Har fått konfirmerat nu, att lackeraren lackar cobran i påskhelgen ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Härligt Danne, vi som kommer från norra sidan kan väl samåka. ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Världsklass Danne!! har alltid velat sett ditt bygge, jag kan bägge dagarna. | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Matthias - 2012-03-26 20:33 Världsklass Danne!! har alltid velat sett ditt bygge, jag kan bägge dagarna. Näe, Matthias! Danne skrev den 21-22 april, det blir en tvådagars alltså | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Micke B - 2012-03-26 21:29 Matthias - 2012-03-26 20:33 Världsklass Danne!! har alltid velat sett ditt bygge, jag kan bägge dagarna. Näe, Matthias! Danne skrev den 21-22 april, det blir en tvådagars alltså Japp! Med övernattning, sovsäck medtages. Det blir kanske första gången ni övernattar i ett svinhus? Eller, näe förresten... ![]() "Hogfarm Engineers" Redigerat av dan.carlsson 2012-03-26 21:47 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Micke B - 2012-03-26 21:29 Matthias - 2012-03-26 20:33 Världsklass Danne!! har alltid velat sett ditt bygge, jag kan bägge dagarna. Näe, Matthias! Danne skrev den 21-22 april, det blir en tvådagars alltså Inga problem, ![]() | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |