| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: den som väntar på något gott, blir sällan fet.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
Thomas #239 Thomas Engström/syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Hej Med anledning av AC Cobras 50 års firande så har Sofiero classic/ Bilsport bjudit in CROCS att medverka denna dagen. Anmälan är att föredra och det sker då till mig på thomas@crocs.nu och detta så fort som möjligt då Bilsport vill veta hur många vi blir på ett ungefär. Givetvis så blir det fika hos Christer Sarwall som vanligt
Thomas | ||
| |||
krister #305 Krister Sarwall ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Ska bli sol och varmt, kom igen nu ![]() | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Det är den 13/5 kl 10-17. Jag kommer ![]() | |||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Låter lockande, kollar kalendern o. återkommer. Krister, blir det "några timmar" eller hela dagen, vet du nåt. /G | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Gösta vet ej ännu, men ambitionen är att inte bli låst för dagen där. Det finns en bakväg in som innebär uppställning där du kan åka när du vill. Det hänger nog mycket på vilket program dom gör för att uppmärksamma 50 års firandet. Till att börja med vill dom veta hur många Cobror vi blir och utifrån det formar dom programmet. Bilsport vill gärna veta denna vecka hur många vi blir för att kunna nämna det i tidningen. SÅ ANMÄL ÄR NU.....:) | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Anmäld !! Bokat fint väder? inte plus 6gr och duggregn som i fjol. Sambon stod i duschen "hela kvällen sen". /G | ||
| |||
pelle #266 Per Svensson/Syd ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 65 ![]() ![]() Plats: hässleholm,bygger,ces | kommer om vädret tillåter har ingen cab ännu | ||
| |||
Tony #197 Tony Steen ![]() |
| ||
Member Inlägg: 32 ![]() Plats: Tingsryd | Jag och frun kommer .Är det någon som vet ett bra hotell med garage tänkte tura den 12-5.... | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Hotel Kärnan ligger central i stan mitt över där färjerna lägger till. Dom har platser i ett centralgarage. Ring och kolla med dom 042-120820 / Krister | ||
| |||
Tony #197 Tony Steen ![]() |
| ||
Member Inlägg: 32 ![]() Plats: Tingsryd | Tack Krister det blir hotell Linne och wallmans på kvällen..Kan någon ringa mej den 13- 5 om vi ska åka tillsammans till Sofiero ....0703081805.... | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Vi brukar samlas hemma hos mig innan för en fika, bor någon minut från Sofiero. Sedan kör vi i samlad trupp dit. Du e välkommen adress Sofierovägen 33. Slå en signal om du behöver vägbesrivning 042-154610 / Krister | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Krister, har du fått koll på vilka tider som gäller ? /G | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Är det ok att komma förbi dig Krister för att åka i samlad trupp? Brukar farbror blå finnas där eller slipper man att stoppa in insatserna (låter lite mer än de tycker om)? | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Vi blir 3st Cobror från Halmstad /G | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Kan jag möta upp er från Halmstad och följa med från Q8 Hallandsås? | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Självklart Jan, vi kommer förmodligen ner alla tre till Bjärerundan 5/5 också. Du kan nå mig på tel. 070-5597348. /G | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Jan det går alldeles utmärk och det brukar inte vara någon speciell bevakning runt evenemanget. Gösta återkommer med tider / Krister | ||
| |||
| ||
Regular Inlägg: 53 ![]() ![]() Plats: Helsingborg Status:" Rullar" | Har kommit överens med Sofiero ang tider. Vi fikar hos undertecknad från c.A 10.00 fram till strax innan 12.00. Vi åker i samlad trupp några hundra meter för att sedan dundra in på Sofiero kring 12.00. Vi kommer att finnas med som en programpunkt och förbinder oss att vara kvar till 15.00 då vi kör ut gemensamt. Vi får väl hitta på någon trevlig runda efteråt, hoppas på hjälp från Thomas och Kulle att fixa det. Vi bör väl kunna bli uppåt ett tiotal Cobror och förhoppningsvis Thomas Ultima. Om något är oklart hör gärna av er till undetecknad 0732-311972 / Krister | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Perfekt ordnat, proffs. Ser fram emot den 13/5. | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Jan, Vi plockar upp dig på vägen, som planerat. /G | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
På söndag är det Sofiero! | |||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Vi kommer att bli rätt så många på söndag minst 10 st enligt för anmälan, så är ni inte anmälda så ring eller mejla mig. Jag själv kommer inte att köra Ultima utan det blir en Cobra med CBB även i år ;), vi kommer även att ha Ricky E 's nybesiktigade bil med oss för första gången och det ryktas om att en annan oluftad "nybyggd" cobra kommer att vara med så missa inte denna träff bra väder är också utlovat i år ;D Samling hos Krister som vanligt innan vi kör in på Sofiero, vi kör in vid 12:00 och står inne på Slottet till 14:30 därefter om vädret tillåter det så blir det en fika körning på några mil. Undrar ni något så kan ni ringa 0705902475 eller mejla thomas@crocs.nu (Cst 2010 Blandat 242.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Det vore ju en brake in om nått! Men jobbar FM så jag passar även om den nyss startade (O: | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Håller en plats till dig ;D Och ni som är tveksamma, det här med anmälan är inte så känsligt så är ni på på söndag så är det bara att dyka upp. Vet ni inte var ni ska så ring mig.
// Thomas | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Kolla om kommentera gärna albumet! Obs jag tog inte bilderna utan det gjorde Hans T | |||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Tack alla för en trevlig cobra dag med strålande sol och mängder av trevliga människor. Vi blev som sagt 14 cobror ( 15 totalt!) alltid kul ![]() | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Tack Thomas detta fixade du kanon bra! Kolla gärna Albumet och lägg en kommentar också | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Thomas, måste känts härligt att åka Cobra igen, bygg på nu du har ju en huv ! Stort tack till dig o. Krister S. /G | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1244 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Förslöv // status: kör | Liten film från gårdagen http://www.youtube.com/watch?v=Dv5n0XgjCfI | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Micken var inget bra på den kameran ;( min bil lät som om man hällt skruv i motorn ![]() Lade upp en liten film som Hans T filmade: http://www.youtube.com/watch?v=RHQ0NqWuTEk&feature=youtube_gdata Kommer en liten åka film senare lägger den under Tur till Mölle | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Här är en lugn åka film från i söndags. Mot Mölle. Gilla gärna: http://www.youtube.com/watch?v=bKPlEsjzQM4&feature=youtube_gdata | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Klippte ihop en liten film där vi åker ett varv på Sofiero och sedan kör lite. http://www.youtube.com/watch?v=TQW2DRG5hkk&feature=youtube_gdata | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
OM det är någon som saknar bild på sin Cobra i albumet säg till mig. Alla bilar ska vara fotograferade. /Jan | |||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |