| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Erfarenhet gör att du känner igen misstag, när du gör dom igen... - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Syd | Inläggsformat |
Ferdinand![]() |
| ||
Finns något intresse för att boka upp en Bjäre runda med Cobrorna i Maj? Båstad Italienska vägen boarp, Torekov tillbaka och avsluta med en grillning i närheten av Båstad hamn / parken vid havet. Finns något intresse och hur går en förfrågan till (ny på forumet). Ska frågan ställas till någon först? Hälsningar /Jan Redigerat av Ferdinand 2012-03-12 22:06 | |||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Låter kul! Vi skulle kunna bli fler, bara från Halmstad. Lägg ett förslag på datum, så får folk återkomma. /G | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Lördagen den 5 maj kl. 10 från Hamnen i Båstad. Gemensam körning ut till Torekov för paus. Vi är troligen tillbaka till hamnen vid 12-13. Ska vi arrangera grillning finns det grillplatser vid havet. | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Vi har två Cobror i Båstad. En CES med 383 och en Autofab med 502. | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Ferdinand - 2012-03-13 22:11 Lördagen den 5 maj kl. 10 från Hamnen i Båstad. Gemensam körning ut till Torekov för paus. Vi är troligen tillbaka till hamnen vid 12-13. Ska vi arrangera grillning finns det grillplatser vid havet. Hej! har noterat 5/5 i kalendern och ska prata med övriga 2 här i stan. Låt oss hålla en kontakt, kul idé. /G | ||
| |||
pelle #266 Per Svensson/Syd ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 65 ![]() ![]() Plats: hässleholm,bygger,ces | om vädret tillåter så kommer jag | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Vore kul Per! Om vi blir 4-5 Cobror på vårmönstringen så ska jag se om inte vi kan få parkera framför Sandsbakficka (mellan Sand och Pepes). Om ni vill så kan man fika där. Vi ska fixa något kul ![]() | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Ska ut och kolla bokskogen imorgon om den är på g att slå ut. Fotograferings möjligheter för er som vill föreviga bilen. Vi träffas 11 vid hamnen. Jag har tel 0707-260080 | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Regnar och inget Cobra väder i sikte. Vart tog ryssvärmen vägen? | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Sommaren är här! 20C och 30 i solen. Vi ses på lördag vid 10 som vi sa från början. Ring mig när ni närmar er. Var ute och värmde upp däcken idag;) | |||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Det blir jag o. Fidde som kommer, nr 3 (Olle) hann inte besiktiga. Vi ses vid 11.00, ringer på vägen. /G | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Hur ser prognoserna ut för er till helgen? I Tokholma blir det snöglopp ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
På DMI (den nästan alla flygare använder) säger de moln/sol på lördag (fredag regn). SMHI säger sol på lördag. Så prognoserna ser BRA ut ![]() ALLA är VÄLKOMMNA! | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Tidningen NST Nordvästra Skåne uppmärksamade att Cobra fyllde 50 år. Tack Gösta, Fidde och Olle för en trevlig dag. Se http://hd.se/bastad/2012/05/05/slapp-hastkrafterna-loss-det-ar/ /Jan | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Har lagt upp bilder under album Bjäre rundan. | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Gå gärna in och gilla på NST. | |||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |