| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: Livet är för kort för att köra tråkiga bilar - (Inlagt av: Ricky) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Medlemmar -> Medlemsinfo | Inläggsformat |
olastorp #333 Patrik Svensson/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Är det inte dax å betala avgiften för i år Redigerat av olastorp 2012-02-09 18:47 | ||
| |||
bojan@ #340 Peter Jennebo/Öst ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Redan gjort! | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Ja oxå dock med fel medlemsnr | ||
| |||
Goofy #358 Mikael Gustavsson/väst ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Tack för påminnelsen! Har precis skickat betalning /Goofy | ||
| |||
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Oj då! ![]() Det är nog bara vi och 100 andra som glömt det. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Jonas H - 2012-02-10 08:49 Oj då! ![]() Vi är ju bara 88st | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Det är väl fortfarande: "300:- på PG 493511-0" som gäller va? | ||
| |||
LS7 #298 Thomas Bosaeus/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 608 ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Reggad och klar, nästan ;) | Betalt ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Även jag har bet. ![]() | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Betalt! //Peter | ||
| |||
blitzzen #287 Tomas Bengtsson/Väst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 88 ![]() ![]() ![]() Plats: Karlstad | Jag betalade förra året för 3 år är det registrerat // Maria (blitzzen) Jepp, det är registrerat!/RK | ||
| |||
buffalo #351 Ulf Jonsson ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 96 ![]() ![]() ![]() Plats: husum / örnköldsvik | bet ![]() Redigerat av buffalo 2012-03-04 08:49 | ||
| |||
Vortex #302 Ralf Wrangö/Sthlm ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 132 ![]() ![]() Plats: Ekerö, SFRO1 check. | Har kollat och jag hade inte betalt men min betalning kommer någon av de närmaste dagarna. ![]() Förslag: Tror att det skulle underlätta för alla medlemmar om ni i samband med att CROCS önskar alla en trevlig JUL och så, lägger en blänkare att det är dags att betala medlemsavgiften. Redigerat av Vortex 2012-03-04 11:48 | ||
| |||
Görgen![]() |
| ||
Nu har jag betalat medlemsavgiften och blivit medlem på riktigt/Görgen ![]() Redigerat av Görgen 2012-03-11 18:41 | |||
| |||
Ferdinand![]() |
| ||
Nu har jag blivet medlem betalade in idag. | |||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Kulle, min vana trogen så är jag alltid sen med betalningen, men jag fixar det. ![]() //Danne | ||
| |||
Dan #173 Dan Asp/Väst ![]() |
| ||
Member Inlägg: 34 ![]() Plats: Karlstad Bygger | Vad får vi för avgiften? Betalar 340Kr för medlemskap i modellflyg klubb, å då får man tillgång till klubblokal, vi håller oss med ett flygfält, webb sida!! Dan | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Dan - 2012-04-04 21:23 Vad får vi för avgiften? Betalar 340Kr för medlemskap i modellflyg klubb, å då får man tillgång till klubblokal, vi håller oss med ett flygfält, webb sida!! Dan
Tillgång till en massa ovärderlig kunskap och råd t.e.x och en massa likasinnade polare! Det tycker jag är värt mer än 300kr. | ||
| |||
Patteponken #290 Patrik Sångberg/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | bojan@ - 2012-04-04 23:29 Dan - 2012-04-04 21:23 Vad får vi för avgiften? Betalar 340Kr för medlemskap i modellflyg klubb, å då får man tillgång till klubblokal, vi håller oss med ett flygfält, webb sida!! Dan Tillgång till en massa ovärderlig kunskap och råd t.e.x och en massa likasinnade polare! Det tycker jag är värt mer än 300kr. Glöm ej heller att det ingår en happy ending kring jul som bonus. | ||
| |||
Man1n #318 Mats Hanning/Norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 509 ![]() Plats: Gävle | Blir osäker om jag pröjsatt.. sätter in "igen" Kan det inte läggas in en bock i medlemslistan vilka som betalat !? Så man vet vilka svartfötter som ligger bra till för smörjning Tjära & fjäder.. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Man1n - 2012-04-06 11:03 Blir osäker om jag pröjsatt.. sätter in "igen" Kan det inte läggas in en bock i medlemslistan vilka som betalat !? Så man vet vilka svartfötter som ligger bra till för smörjning Tjära & fjäder.. :) Det är bra sätt in 200kr extra extra så har jag till bil loggan! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Medlems avgiften går till att hålla igång detta forum, banhyra om så behövs, div på större träffar, medlems t-shirt och en massa annat bl.a att spara pengarna till kommande evenemang. ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | <p>Vi får en ny medlem eller får skulle det vara? en på jobbet har köpt ett bygge från arboga. han är från Hällefors så retan inte.... Meritor anställd så nu är vi två Cobror på stället. Är det poloj när man ha synliga bultar? <br /></p> Redigerat av bojan@ 2012-05-09 23:46 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Kul Bojan. Slipper du leka själv ![]() | ||
| |||
Kim #307 Kim Carlsen/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 157 ![]() ![]() ![]() Plats: Gävle/ Bomhus | Jag har betalt nu, tror jag har missat. | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 34 ![]() Plats: Karlstad Bygger | när får vi t-shirten då? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 445 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Östra göinge | Just det ,har lyst med sin frånvaro | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 3675 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Stockholm Status: Letar bilnycklar ?? | Vad ska du med en tröja till? VA!va? Har du ingen egen tröja? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | Detta fina forum räcker väl!!!!!!!!!!!! Redigerat av Goofy 2013-01-12 21:25 | ||
| |||
#3 Kulle #3 Rickard Kulle/Syd ![]() |
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Någon som kan och vill hjälpa till att skicka tröjor får gärna anmäla sig. | ||
| |||
| ||
Member Inlägg: 34 ![]() Plats: Karlstad Bygger | OK! Hör av dig! Dan | ||
| |||
Gold #366 Niclas och Richard Nirvin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 209 ![]() ![]() Plats: Malmö | Tröja? har aldrig fått någon tröja. | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Gold - 2013-01-13 21:18 Tröja? har aldrig fått någon tröja. Du som är hos mig ganska ofta kan bara säga till så slipper den i alla fall skickas! ![]() | ||
| |||
Gold #366 Niclas och Richard Nirvin ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 209 ![]() ![]() Plats: Malmö | Det är lugnt, vi tar tröjan vid tillfälle, vill du ha hjälp att skicka tröjor så kan jag ställa upp om du vill. | ||
| |||
tomgust Thomas Gustafsson ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 85 ![]() ![]() ![]() Plats: Norrtälje | Hej på er. Har betalat årsavgiften. Väntar på tröjan Storlek XL ![]() | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Har numera betalt medl.avgift för 2013. Nyfiken fråga bara, är kassan "god"?? /G | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Pengar finns det nog, frågan är bara vad vill ni göra som gynnar många! ![]() Crocs skulle få in mer pengar om ALLA betalade medlems avgiften. Är någon intresserad av att hjälpa till så kontaktar ni Kulle. Vill någon skaffa sponsorer till Crocs går det bra det med, eller rabatt hos någon, som tex Bilsport o MC. | ||
| |||
GöstaB #311 Gösta Berglund/Syd ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 476 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Halmstad Status: "rullar" | Lite därför jag ställde frågan Jonas. Kanske dags med lite tankeverkstad i klubben. Vad skulle vi kunna samla många runt för "övning"? Då tänker jag inte på helg på Ålandsfärjan, eller en natt i Nyhavn! /G | ||
| |||
| ||
![]() Inlägg: 1399 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Helsingborg | Kassan är rätt god, så kom med lite förslag vad ni medlemmar tycker vi skall göra! | ||
| |||
blitzzen #287 Tomas Bengtsson/Väst ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 88 ![]() ![]() ![]() Plats: Karlstad | Kulle kommer inte ihåg när jag betalade in för 3 år, men kan du kolla om det är dags skicka in igen. Maria | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 401 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Göteborgsområdet | blitzzen - 2012-02-29 21:35 Jag betalade förra året för 3 år är det registrerat // Maria (blitzzen) Jepp, det är registrerat!/RK Bojan, här är svaret på ditt minnestest! | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1774 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: LINDESBERG | Goofy - 2014-02-07 18:15 blitzzen - 2012-02-29 21:35 Jag betalade förra året för 3 år är det registrerat // Maria (blitzzen) Jepp, det är registrerat!/RK Bojan, här är svaret på ditt minnestest!Visste det va nått sånt! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |