| ||
![]() | ||
|
Du är inloggad som gäst. ( logga in | registera ) |
Citat: bakom varje färdigställt cobra bygge finns en förbannad fru.. - (Inlagt av: Man1n) |
![]() Moderatorer: moderators Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] | Visa tidigare tråd :: Visa nästa tråd |
Träffar -> Avdelning Stockholm | Inläggsformat |
Jonas H #30 Jonas Haag ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Är det någon som är intresserad av att ordna. Söndagar typ 17-19 eller 19-21 har funkat bra tidigare. | ||
| |||
Matthias #244 Matthias Winald/norr ![]() |
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Ja va fan, jag kan bjuda på kaffe och bulla i garaget på sön, då får jag en anledning att städa upp också... Hemma hela dagen, så ni kan bestämma tiden. | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | Låter bra! Inte såååå långt att åka! ![]() | ||
| |||
Micke Ån #293 Micke Ån/Sthlm ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Matthias - 2012-01-30 15:45 Ja va fan, jag kan bjuda på kaffe och bulla i garaget på sön, då får jag en anledning att städa upp också... Hemma hela dagen, så ni kan bestämma tiden. ALLTID när jag är på båtmässan i Göteborg!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Micke Ån - 2012-01-30 18:06 Matthias - 2012-01-30 15:45 Ja va fan, jag kan bjuda på kaffe och bulla i garaget på sön, då får jag en anledning att städa upp också... Hemma hela dagen, så ni kan bestämma tiden. ALLTID när jag är på båtmässan i Göteborg!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Ja men låt jobbet gå före en garageträff då.... ![]() | ||
| |||
Micke B #215 Michael Blidén/Sthlm ![]() |
| ||
Elite Veteran Inlägg: 990 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Södra Stockholm | Micke Ån - 2012-01-30 18:06 Matthias - 2012-01-30 15:45 Ja va fan, jag kan bjuda på kaffe och bulla i garaget på sön, då får jag en anledning att städa upp också... Hemma hela dagen, så ni kan bestämma tiden. ALLTID när jag är på båtmässan i Göteborg!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Du kan väl smita ifrån några timmar, det är ändå ingen som märker att du saknas! | ||
| |||
dan.carlsson #234 Danne Wetterqvist ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Trevligt inititaiv Mathias. Jag hade gärna kommit, men nu är det garaget 4 -5 da'r i veckan som gäller. Körde fredag, lördag, söndag måndag nu. Ska ut i morrn onsdag igen, sedan blir det repris; fredag.... ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | dan.carlsson - 2012-01-31 15:52 Trevligt inititaiv Mathias. Jag hade gärna kommit, men nu är det garaget 4 -5 da'r i veckan som gäller. Körde fredag, lördag, söndag måndag nu. Ska ut i morrn onsdag igen, sedan blir det repris; fredag.... ![]() //Danne Du e välkommen annan gång Danne! 4-5 dgr i veckan..? har du lånat duracellbatterier från Drake eller? ![]() | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Jag kommer gärna , behöver komma iväg och se annat . Uppsala är ju bara 15-16 mil . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Matthias - 2012-01-31 17:56 dan.carlsson - 2012-01-31 15:52 Trevligt inititaiv Mathias. Jag hade gärna kommit, men nu är det garaget 4 -5 da'r i veckan som gäller. Körde fredag, lördag, söndag måndag nu. Ska ut i morrn onsdag igen, sedan blir det repris; fredag.... ![]() //Danne Du e välkommen annan gång Danne! 4-5 dgr i veckan..? har du lånat duracellbatterier från Drake eller? :) Japp! Så om ni undrar varför ni inte hör av Draken så har han inga batterier ![]() ![]() ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | HVE - 2012-01-31 18:06 Jag kommer gärna , behöver komma iväg och se annat . Uppsala är ju bara 15-16 mil . Strongt!! du får två bullar. ![]() | ||
| |||
P Sonesson #292 Peter Sonesson/Norr ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 247 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala | Någon tid satt ännu? | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Jag e hemma hela dagen så lägg in om önskemål, annars är väl 12-tiden lagom eller? Ni som tänkt komma kan väl typ anmäla er så jag vet om jag ska köra ett storbak eller om det bara blir mariekex.. | ||
| |||
222219 #236 Mikael Nilsson/norr ![]() |
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Skulle vara kul att komma men jag kan vara i Uppsala tidigast 15:00 | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Vi kör 17-19 | ||
| |||
uffe #355 Ulf Berner ![]() |
| ||
Regular Inlägg: 81 ![]() ![]() ![]() Plats: Bålsta | Jobbar som vanligt!!!, surt för jag behöver lite inspiration. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Matthias - 2012-02-02 08:28 Vi kör 17-19 Ska du premiärstarta motorn då? *hehehe* ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Extreme Veteran Inlägg: 560 ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala, Jobbar som fan... | Micke Ån - 2012-02-02 18:29 Matthias - 2012-02-02 08:28 Vi kör 17-19 Ska du premiärstarta motorn då? *hehehe* ![]() Det är till att vara kaxig när man själv fått igång skiten... ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Toppen 17 - 19 blir bra, jag har ju bara 14 mil att åka. Då fattas bara en adress. Redigerat av 222219 2012-02-03 10:21 | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Hade Ni kul? Startade Matthias sin motor? Och framför allt, hade tvättat händerna innan han bakade fikabrödet?????..... ![]() | ||
| |||
| ||
![]() Extreme Veteran Inlägg: 503 ![]() Plats: Hofors // Status: Väntar på våren. | Kul Ja. Starta motor Nej. Fika bröd från butiken. Synd att vi inte var fler. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Bra gjort Mathias, nästa träff bör ha några veckors framför hållning. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | BILDER!! ![]() //Danne | ||
| |||
H-O Blom #110 Hans-Olof Blom/Norr ![]() |
| ||
Expert Inlägg: 1796 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Uppsala // Status: Reparerar troligen något! | hade du varit där hade du inte behövt bilder!!! Men, här kommer ett par. Verkar som det är lättare att ta sig till Uppsala från Katrineholm än från Stockholm! ![]() (IMG_2001b.jpg) (IMG_2002b.jpg) Bifogad fil ---------------- ![]() ![]() | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1593 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Bällstaberg | Var e brudarna!? | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Kul, var det bara gubbar med skägg där ![]() ![]() Ser inge kaffe o hembakta bullar! Nästa gång kommer Sthlms maffian. | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Att jag inte kom betyder inte att jag inte ville besöka Matthias eller att jag inte ville se hans cobra, tvärtom! Men man kan inte få båda kakorna, men måste välja den ena eller den andra, ibland, tyvärr. Även om jag var i garaget fre, lör behövde jag åka dit även söndag ![]() //Danne | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 2888 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Vallentuna / Lindholmen. Klar. Rullar. | Vilket världs krig är ni inne på nu? ![]() ![]() | ||
| |||
HVE #196 Hans Eriksson/Öst ![]() |
| ||
Veteran Inlägg: 252 ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Katrineholm , Status : Körandes | Tack Matthias . Det var trevligt att träffa lite Cobrafolk . Kul att se andra byggen . | ||
| |||
| ||
Expert Inlägg: 1951 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plats: Snogeröd. Är på't igen | Jonas H - 2012-02-06 13:04 Vilket världs krig är ni inne på nu? ![]() Ja-nu jävlar! | ||
| |||
Hoppa till sida : 1 Läser nu sida 1 [50 inlägg per sida] |
Sök i detta forum Utskriftsvänlig version Eposta en länk till denna tråden |
(Radera alla cookies som denna webbplats har lämnat på din dator) | |